Starten på 2022 er god - ting skjer, og det går egentlig bedre enn forventet. Snakker jeg hifi nå? Nei! Gjelder det også der? Absolutt! Synes anlegget spiller veldig godt om dagen. Imponatorlyd? Nei. Låter det behagelig? Ja! Grunnen? Manley Neo-Classic 500.
Noe jeg har lyst til å endre på? Få organisert og stokket platespillere og riaa-trinn så det gir litt mer fleksibilitet. Akkurat det har jeg planlagt litt rundt i dag. Har vel også lurt litt på om det blir i overkant varmt for Neo-Classic inne i racket.
Videre har jeg funnet noen fine kombinasjoner nå. Vdh Colibri i SME V på Raven Black Night inn i Dynavector SUP-200 videre i Luxman EQ-500 fungerer utmerket. Notert. Høydare.
Nye reservedeler til Raven Black Night har ankommet. Hvordan to verdenskriger skal kunne ubrukeliggjøre spilleren etter dette ser jeg ikke for meg. Deler som ikke slites finnes nå i fire eksemplarer. Mulig jeg tok for mye Möllers.
Funderer på en spesialtilpasset MFA Reference stepup med flere innganger. Da tenker jeg Allnic er komplett.
Vis vedlegget 781651
Denne skiva har jeg ikke hørt på år og dag. Gud så kontrollert, rent og presist Jan Allaerts + Odin + Galder + Accuphase C-27 låter. Det er så utrolig tight og fast.
I glasset (den skal følges av mat
) er snart denne. Eller den er i glasset til lufting, jeg måtte bare ha et glass hvitt først.
Vis vedlegget 781653
Har jeg noe mer å fortelle? Nja, funderer litt på arm, uten at det har noen hast.
Har videre ombestemt meg med XV-1S, den går til retipping hos Soundsmith eller Ana Mighty Sound. Det tar vel tid, så jeg kommer til å trenge en ventepickup. Vi får se. Nå hagler vel forslagene her, men det er uansett ikke noe jeg gidder å stresse med. Vet at Vermin har et godt utvalg Vdh og det begynner jeg å fatte poenget med.