Halla, Fosse!Det blir en mellomhjulspiller og to direktedrevne spillere. Kuka er inne på motorutvikling, og det er også deres roboter verkstedet (out sourcet) benytter i produksjonen. Deler av produksjonen gjøres manuelt, men selvsagt ikke alt.
Her klargjør en Kuka-robot polering av messinglager.
Vis vedlegget 443447
Takk for sist!Halla, Fosse!
En Kuka-robot, gudbedre!
Ingen toleranse for kødd i svingene m.a.o.?
Du får unnskylde mitt spede forsøk på å bringe denne eleverete vinyltråd (m.m.) ned på et bredt og folkelig nivå, men;
jeg har mitt opphav i den lavere og forenklede arbeiderklasse (dog et møblert hjem) og det er jeg i grunnen stolt av, så som Brus Springstein, om du skjønner? ;-)
Fosse:vi kom i skade for å bytte CD-spillere (noe som muligens er å betrakte som helligbrøde å diskutere i denne anal(oge) tråd, så det kan med manglende velvilje muligens oppfattes som bare rævva, ha-ha....)
De harde fakta er uansett at eg byttet en Audionet ART CD-spiller mot en Musical Fidelity A5 fra deg.
Et bytte som du utvilsomt kom best ut ifra, noe du selv innrømmet i ettertid.
Derfor føler eg - uberettiget eller ikke - at du skylder meg en, for å si det sånn.
Eg vil derfor spørre deg om råd og eg går rett på sak;
Har en rød Thorens TD 309 med Ortofon Quintet Black pickup (hhv 13 og 7`K)
Da mangler eg et RIIA-trinn - har du noen kvalifiserte råd å gi i sakens anledning?
Ser for meg å bruke ca 10 tusen +/-.....
På forhånd takk for alle faglige råd og vink!
Audiofil hilsen fra Øvre Bønes, Bergen,
Vidar W.
Takk for råd!Takk for sist!Halla, Fosse!
En Kuka-robot, gudbedre!
Ingen toleranse for kødd i svingene m.a.o.?
Du får unnskylde mitt spede forsøk på å bringe denne eleverete vinyltråd (m.m.) ned på et bredt og folkelig nivå, men;
jeg har mitt opphav i den lavere og forenklede arbeiderklasse (dog et møblert hjem) og det er jeg i grunnen stolt av, så som Brus Springstein, om du skjønner? ;-)
Fosse:vi kom i skade for å bytte CD-spillere (noe som muligens er å betrakte som helligbrøde å diskutere i denne anal(oge) tråd, så det kan med manglende velvilje muligens oppfattes som bare rævva, ha-ha....)
De harde fakta er uansett at eg byttet en Audionet ART CD-spiller mot en Musical Fidelity A5 fra deg.
Et bytte som du utvilsomt kom best ut ifra, noe du selv innrømmet i ettertid.
Derfor føler eg - uberettiget eller ikke - at du skylder meg en, for å si det sånn.
Eg vil derfor spørre deg om råd og eg går rett på sak;
Har en rød Thorens TD 309 med Ortofon Quintet Black pickup (hhv 13 og 7`K)
Da mangler eg et RIIA-trinn - har du noen kvalifiserte råd å gi i sakens anledning?
Ser for meg å bruke ca 10 tusen +/-.....
På forhånd takk for alle faglige råd og vink!
Audiofil hilsen fra Øvre Bønes, Bergen,
Vidar W.
Ja, den Audioneten var god, og bygget henimot som om den kom fra Vola. Beklageligvis kjøpte jeg meg også en Edge CD-spiller, så alt i alt vet jeg ikke om jeg er enig med deg i at jeg kom best ut av det. Edge bygger som kjent sine produkter hos en lokal blikkenslager i Bukavu.
Hva gjelder riaa, om du kommer over en brukt Ares, slå til. Ellers finnes det gode produkter fra Dynavector og ASR uten at jeg har brukt dem i eget oppsett.