Halla, Fosse!Det blir en mellomhjulspiller og to direktedrevne spillere. Kuka er inne på motorutvikling, og det er også deres roboter verkstedet (out sourcet) benytter i produksjonen. Deler av produksjonen gjøres manuelt, men selvsagt ikke alt.
Her klargjør en Kuka-robot polering av messinglager.
Vis vedlegget 443447
Takk for sist!Halla, Fosse!
En Kuka-robot, gudbedre!
Ingen toleranse for kødd i svingene m.a.o.?
Du får unnskylde mitt spede forsøk på å bringe denne eleverete vinyltråd (m.m.) ned på et bredt og folkelig nivå, men;
jeg har mitt opphav i den lavere og forenklede arbeiderklasse (dog et møblert hjem) og det er jeg i grunnen stolt av, så som Brus Springstein, om du skjønner? ;-)
Fosse:vi kom i skade for å bytte CD-spillere (noe som muligens er å betrakte som helligbrøde å diskutere i denne anal(oge) tråd, så det kan med manglende velvilje muligens oppfattes som bare rævva, ha-ha....)
De harde fakta er uansett at eg byttet en Audionet ART CD-spiller mot en Musical Fidelity A5 fra deg.
Et bytte som du utvilsomt kom best ut ifra, noe du selv innrømmet i ettertid.
Derfor føler eg - uberettiget eller ikke - at du skylder meg en, for å si det sånn.
Eg vil derfor spørre deg om råd og eg går rett på sak;
Har en rød Thorens TD 309 med Ortofon Quintet Black pickup (hhv 13 og 7`K)
Da mangler eg et RIIA-trinn - har du noen kvalifiserte råd å gi i sakens anledning?
Ser for meg å bruke ca 10 tusen +/-.....
På forhånd takk for alle faglige råd og vink!
Audiofil hilsen fra Øvre Bønes, Bergen,
Vidar W.![]()
Takk for råd!Takk for sist!Halla, Fosse!
En Kuka-robot, gudbedre!
Ingen toleranse for kødd i svingene m.a.o.?
Du får unnskylde mitt spede forsøk på å bringe denne eleverete vinyltråd (m.m.) ned på et bredt og folkelig nivå, men;
jeg har mitt opphav i den lavere og forenklede arbeiderklasse (dog et møblert hjem) og det er jeg i grunnen stolt av, så som Brus Springstein, om du skjønner? ;-)
Fosse:vi kom i skade for å bytte CD-spillere (noe som muligens er å betrakte som helligbrøde å diskutere i denne anal(oge) tråd, så det kan med manglende velvilje muligens oppfattes som bare rævva, ha-ha....)
De harde fakta er uansett at eg byttet en Audionet ART CD-spiller mot en Musical Fidelity A5 fra deg.
Et bytte som du utvilsomt kom best ut ifra, noe du selv innrømmet i ettertid.
Derfor føler eg - uberettiget eller ikke - at du skylder meg en, for å si det sånn.
Eg vil derfor spørre deg om råd og eg går rett på sak;
Har en rød Thorens TD 309 med Ortofon Quintet Black pickup (hhv 13 og 7`K)
Da mangler eg et RIIA-trinn - har du noen kvalifiserte råd å gi i sakens anledning?
Ser for meg å bruke ca 10 tusen +/-.....
På forhånd takk for alle faglige råd og vink!
Audiofil hilsen fra Øvre Bønes, Bergen,
Vidar W.![]()
Ja, den Audioneten var god, og bygget henimot som om den kom fra Vola. Beklageligvis kjøpte jeg meg også en Edge CD-spiller, så alt i alt vet jeg ikke om jeg er enig med deg i at jeg kom best ut av det. Edge bygger som kjent sine produkter hos en lokal blikkenslager i Bukavu.
Hva gjelder riaa, om du kommer over en brukt Ares, slå til. Ellers finnes det gode produkter fra Dynavector og ASR uten at jeg har brukt dem i eget oppsett.