hvilken pu tenkte du bruke på denne spilleren da? enten Dr F eller en annen
vil jo styre armvalg
Jeg tenker at pickup må velges ut fra arm. Nevnte EMT kommer med en SME III, den armen kan man jobbe for å få god, eller bytte. Om det skulle bli en slik kombinasjon vil neppe noen av de MC-ene jeg har på lager være åpenbare kandidater. Da må det skaffes en MM. Så kan man selvsagt se etter andre armer på sikt, men da forsvinner litt av poenget med å kjøpe dette som en pakke.
Dr. Feickert fungerer godt med en mer moderne SME-arm, 312 i en eller annen variant. Den kan sannsynligvis brukes med nær sagt hvilken som helst av pickupene som per i dag ikke er i bruk.
@Tweedjakke: Mulig riaaen er mc, da kan jeg i tilfelle bruke McIntosh-riaaen. SL1000R eller SP10 er flotte spillere, men jeg klarer ikke DJ-spillerne deres (jeg vet, det er bra saker, men jeg har ikke lyst på). SL1000R måtte i tilfelle fått en langt mer fremtredende plass og oppgave. Men da blir det større ommøblering, og mer penger, enn jeg hadde planlagt.
Et siste alternativ er å selge Dr. Feickert og gå for noe helt annet. Har vurdert Linn LP12, men den appellerer vel mer til det estetisk enn annet. Tipper Dr. Feickert med god arm sånn sett er en vinner.