Ha en strålende helg Fosse

Kjempe tråd å følge, du skulle bare skrevet mer
mvh
Takk for hyggelige ord motoren. Godt du ser slik på det

. Selv tenker jeg nok at jeg skriver i overkant mye (om lite), gjentar meg selv til stadighet, og går i ring. Noe av problemet er nok at jeg opplevde at det var enklere å være tydelig, snakkesalig, eller kanskje først og fremst kategorisk om lyd og utstyr for tyve år siden. Nå har jeg i større grad en tendens til å beskrive en gitt kombinasjon heller enn å konkludere om et produkt ... Jeg har altså blitt mindre bastant (på lyd). Det gjør det vanskeligere å skrive om denne lyden. Jeg er dessuten stadig mer usikker på om oppfatningen min har universell gyldighet, eller om den utelukkende er basert på synsing om et produkt satt i én av mange mulige kombinasjoner. Tror dette kan være medvirkende til at jeg skriver mindre om forskjeller enn før.
Jeg har i vinter forsøkt å holde tråden mer i retning av hi-fi og musikk, med færre avsporinger om alt annet jeg interesserer meg for. Men, det krever jo at det skjer litt på hi-fi-fronten. Og det krever tid og overskudd til hi-fi. Uansett, det har jo skjedd litt her det seneste året, og hi-fi-interessen har nok ikke vært større på evigheter. Jeg tipper det henger sammen med to forhold:
- Fyne kom inn
- Det ble i overkant mye bil i fjor, det gav lite tid til hi-fi rett og slett, det har vært godt med en pause.
Så betyr ikke dette at det er slutt på biler og avsporinger. Forleden startet jeg på Land Roveren (denne gangen alene).
Lekk radiator.
Ny radiator.
Radiator ute.