xerxes
Æresmedlem
Fredrikshavn for å hente pass?Hadde beslutte i går, at i dag skulle jeg kjørt til Frederikshavn og hentet nye passet mitt.
Se nå, hvordan det gikk
Prøver igjen i morgen
Bor ikke du i Århus?
Fredrikshavn for å hente pass?Hadde beslutte i går, at i dag skulle jeg kjørt til Frederikshavn og hentet nye passet mitt.
Se nå, hvordan det gikk
Prøver igjen i morgen
Jo da..... Lang historie den.....Fredrikshavn for å hente pass?
Bor ikke du i Århus?
Men så vent dog, og tag til bluesfestival, i samme omgang...Jo da..... Lang historie den.....
Göteborgturen......Midlertidigt pass... bestillte nytt i samme slengen. Bad henne sende det til Århus, men nytt "temporary"
pass kunne hun på 10 minutter. Sende det nye passet til Århus, var hun ikke sikker på, hvordan det skulle gå
Kom overens med, at F-Havn var så fin en by, at ett extra besøk var helt fint, så såå blev det.
Morale: Offentlige kontorer kan både en masse og ingenting
WOW...... Hvornår??Men så vent dog, og tag til bluesfestival, i samme omgang...
Fedt maaaaaaan...... Vil du med???
Desværre ikke. vis jeg får gipsen af, skal jeg til Rom, med jobbet.Fedt maaaaaaan...... Vil du med???
Hva fanden har du nu lavet??Desværre ikke. vis jeg får gipsen af, skal jeg til Rom, med jobbet.
People need to understand that´s a big difference between being an alcoholic and just always being down for a drinkGanske kort besøk av hagemannen (Flemming).....
Vis vedlegget 1065676
Er der rart, at man føler seg som alkis på en helt alm. mandag??
Og KL. har akkurat passert 14:00
Endnu værre.... Jeg var udkommanderet, til at flytte hagemøbler. Så vred jeg rundt, på vej ned ad trappen.Hva fanden har du nu lavet??
Er det så farligt at arbejde for "Danish Audio Group" ??
Og det nu, hvor jeg har IPA på kjølEndnu værre.... Jeg var udkommanderet, til at flytte hagemøbler. Så vred jeg rundt, på vej ned ad trappen.
Så der er overrevne ledbånd, og "flere# brud.
Og jeg har, to uger, med benet op. Derefter ny undersøgelse. "så må vi se"...Og det nu, hvor jeg har IPA på kjøl
Så i stedet for F.Havn en tur til Søhøjlandet måske....... bare for at holde humøret oppe på deg.Og jeg har, to uger, med benet op. Derefter ny undersøgelse. "så må vi se"...
He he. Jeg er stablet op på sofaen, og må ikke bevæge benet, mere end absolut nødvendigt. Jeg har Franziskaner weissbier.Så i stedet for F.Havn en tur til Søhøjlandet måske....... bare for at holde humøret oppe på deg.
Har du IPA på køl??
Min mage er serdeles intolerant for Weissbeer...... Så sorry...... du må ligge alene og tenke påHe he. Jeg er stablet op på sofaen, og må ikke bevæge benet, mere end absolut nødvendigt. Jeg har Franziskaner weissbier.
Tenker, den var til meg
Klør/kiler det under gipsen?Vis vedlegget 1065688
Det er et frygteligt mas, at komme på do. Så jeg tænker, at jeg venter lidt, med for mye alkohol. Jeg er vel, egentlig også foran endnu.
Takker for omsorgen....... veldig snillt av deg....... men bare rolig...... ingen fare!!!God helg der nede på den forblæste ø! Drikk nu ikke all eders brennevin, atter en dag i morgen vet de!
Medmindre du regner den av det tyske herrefolket utgravde Kielerkanalen, så er da ikke Jutland at regne som nogen ø.God helg der nede på den forblæste ø! Drikk nu ikke all eders brennevin, atter en dag i morgen vet de!
Ikke sett reklamen til Molslinien da...........Ellers har jeg tilbragt megen hygge i det Sydfynske Ø hav
Det stemmer.
Leide sommerhus på nevnte ø en gang da barna var barn.Ikke sett reklamen til Molslinien da...........
"Livet er for kort til Fyn"
Eneste TheThe jeg har er Hanky Panky på dobbel 10' VinylFikk hentet disse 2 idag:
Vis vedlegget 1067327
Vis vedlegget 1067328
Det blev en 50/50 opplevelse.
David Gilmour sa meg ingenting, hverken musikk eller lydkvalitet.
Det gjorde til gjengeld TheThe. Faen meg et spennende og bra album (doppelt). Lyden på
vinyl er helt i topp.
Som en englender ville ha sakt: "One out of two ain´t bad"
Enig i det fantastiske med dette album´et. Du mener dette:Eneste TheThe jeg har er Hanky Panky på dobbel 10' Vinyl
Slik skal Hank Williams tappes i rocke versjon.
DG er litt oppbrukt for meg.Fikk hentet disse 2 idag:
Vis vedlegget 1067327
Vis vedlegget 1067328
Det blev en 50/50 opplevelse.
David Gilmour sa meg ingenting, hverken musikk eller lydkvalitet.
Det gjorde til gjengeld TheThe. Faen meg et spennende og bra album (doppelt). Lyden på
vinyl er helt i topp.
Som en englender ville ha sakt: "One out of two ain´t bad"
Enig..... Det blev han også her, etter å ha lyttet på denne. No more Gilmour på meg fremover.DG er litt oppbrukt for meg.