Våknet allt for tidligt her til morgen.
Rastløsheten begynner å inntreffe...... ville jo for faen bli ferdig med det der fremmedlegeme (DD)

Fikk øye på noe jeg kunne gjøre i mellemtiden.
PLATEMATTE........ den originale. Hadde først da jeg så den tenkt at den skulle byttes.... men men men......
Den har jo for faen profil = liten "leppe" i kanten for å passe presist på tallerken, og ingen uoriginale har
mål, som passer på innerside av kanten på tallerken.
Sånn her så den ut.....
Vis vedlegget 1109863
Siden den kom fra Norge, var jeg litt i tvil om den kemiske sammensettningen på driten.....
Størknet/herdet fårefett?? Möllers Tran iblandet allt for mye Lenco-Clean?? Sitter jo nedi de små, fine
rillene i matten, og er faen meg nesten umuligt å få vekk. Prøve å skrape med en negl tok 5 min,
for 4mm, og så satt det stadig noe igjen.....
Kokende vann i oppvasken med alle slags såper gjorde absolutt ingenting.
Prøvet med rensebensin..... NOPE.
Prøvet med Aceton......... NOPE.
Prøvde da med "husholdningsspritt".... dere kalder vist nokk blåspritt i Norge... og se nå.......
Det begynnte still å oppløses....... for å størkne og feste igjen et annet sted. HELVETE

Heiii Hasse...... Fiberklut, masser av spritt, og så bare å gnide cm. for cm......... Joda.......
3 timer senere og vet ikke hvor mange fiberkluter, da begynnte det å smake fugl

En ting er sikkert..... Er så sår i fingre og håndledd nå, at jeg ikke engang klarer å mastubere
resten av weekenden.

Men..... det var verdt resultatet:
Vis vedlegget 1109871
Vis vedlegget 1109873
Har noen små halv-"soft" roterende børster til boremaskinen på vei..... Da skal den "soakes" i spritt
og børstes en sisste gang, så støv og småpartikler kan bli helt fjernet i bunnen av rillene.
Hadde den vært mere hård, skulle den kanskje ha hatt en tur i Degritter´n

Nå skal jeg ha noe mere kaffe...... masse mere kaffe.
Solen skinner. Det skulle etter værutsikten i dag bli skikkelig varmt, så kanskje Rulleskøyten skal
ha fixet "Paddleshift" i dag også??
To be continued