HasseBasse
OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
- Ble medlem
- 29.10.2016
- Antall liker
- 24.633
- Sted
- Hjortshøj, Danmark.
- Torget vurderinger
- 2
Da man ikke kan gi 2 "liker" (du skulle ha haft & ), fikk du i stedet
De ser jo an sine kunder må vite!@motoren skrev i BangBang´s tråd: " Godt et det ordnet seg men det er en skam at ting skal ta så lang tid "
Kan skrive under på det. Bestilte remme til platespilleren hos "Technologyfactory" i Antwerpen den 7. november 2021.
Pengene blev trukket samme dag
TNT skriver, at de er på vej med levering nå
Om du si´r det, daen strikk er en strikk uansett hvor mange
TOP, Thy IPA, Brewdog, Early Bird & Sea Bird, Kissmeyer m.flFlott strikk, gratulerer, men ingen snuble juice, er De avholds?
Thy husker jeg, den ble drukket engang jeg leide sommerhus i AggerTOP, Thy IPA, Brewdog, Early Bird & Sea Bird, Kissmeyer m.fl
Mikkeler & Snuble Juice gemmes til vennebesøk senere på dagen
Håper han har fått seg ei dose vet nå.. Konspirasjonsteorier.. .. Dyktig gitarist!Da kom det lite pakkerinnom igjen.
Da jeg ikke som @TT. har "bomhehund", måtte jeg bare ta chancen å pakke ut.
Nye gummikontakter til Smart nøkkelen (Viktigt å kunne låse opp bilen, da det ikke er nøkkelhol)
men endda vikrigere....... en uåpnet.......
Vis vedlegget 796547
Vis vedlegget 796553
Spendt på hva du synes om det albumet Hasse, har lurt på å kjøpe det selvDa kom det lite pakkerinnom igjen.
Da jeg ikke som @TT. har "bomhehund", måtte jeg bare ta chancen å pakke ut.
Nye gummikontakter til Smart nøkkelen (Viktigt å kunne låse opp bilen, da det ikke er nøkkelhol)
men endda vikrigere....... en uåpnet.......
Vis vedlegget 796547
Vis vedlegget 796553
Er bare i gang med side 1..... du får melding lite senereSpendt på hva du synes om det albumet Hasse, har lurt på å kjøpe det selv
mvh
Er det ikke slik en god del konserter er? Først når musikerne blir varme i trøya så løsner det.Nå @motoren , får du mitt umiddelbare inntrykk av denne.
Vet ikke, om dette er "den nye trend" men har også opplevt dette på eksempelvis David Gilmore "Live At Pompeii" og "Rattle That Lock",
at det hele er så "nær på" eller "in your face", at man litt mister følelsen av "live-semning" på tross av publikum.
LP 1 virker overprodusert, nesten "brickwalled" noen steder for å bruke et CD-uttrykk, samtidig med at jeg føler, jeg
mangler den dér utstråling av spilleglede, som veldigt tydeligt høres på "One More Car, One More Rider", "Live In San Diego" og "The Lady In The Balcony".
Vet ikke, hvorfor det skulle ta så lang tid, men på LP 2 og 3 løsner det veldigt opp. Likte side 3, 4, 5 og 6 veldig godt, og for meg,
som har hatt en lite Clapton-fetich helt siden "Just One Night", er album´et klart et "must have".
Alene side 6 "Little Queen Of Spades" er for meg værd prisen på hele "pakken"
Jo, du har rett, men snakker vi erfarne musikere med ligeså erfarne lydfolk, tenker man ikke, at dette skal ta 20-25 minutter.Er det ikke slik en god del konserter er? Først når musikerne blir varme i trøya så løsner det.
Takker Hasse må tenke meg om men kjenner jeg har lyst på denNå @motoren , får du mitt umiddelbare inntrykk av denne.
Vet ikke, om dette er "den nye trend" men har også opplevt dette på eksempelvis David Gilmore "Live At Pompeii" og "Rattle That Lock",
at det hele er så "nær på" eller "in your face", at man litt mister følelsen av "live-semning" på tross av publikum.
LP 1 virker overprodusert, nesten "brickwalled" noen steder for å bruke et CD-uttrykk, samtidig med at jeg føler, jeg
mangler den dér utstråling av spilleglede, som veldigt tydeligt høres på "One More Car, One More Rider", "Live In San Diego" og "The Lady In The Balcony".
Vet ikke, hvorfor det skulle ta så lang tid, men på LP 2 og 3 løsner det veldigt opp. Likte side 3, 4, 5 og 6 veldig godt, og for meg,
som har hatt en lite Clapton-fetich helt siden "Just One Night", er album´et klart et "must have".
Alene side 6 "Little Queen Of Spades" er for meg værd prisen på hele "pakken"
Løp å kjøp ..... Kan være, det bare er jeg som er aaaaaallt for kritiskTakker Hasse må tenke meg om men kjenner jeg har lyst på den
mvh
Den kom frem i absolutt go´ behold, ikke mindst på grunn av solid pakkingSe det ja der var den fremme i god behold håper jeg?
Gi den en vask og kos deg med litt ny vinyl i dag
mvh
Så det også, så derfor troede jeg ikke, at den muligheten noensinde skulle falle på meg.Nydelig plate. Snill mann.
Høye priser på discogs ser jeg.
Sat akkurat å lyttet på den nå (Massey Hall).Nice! Massey Hall og/eller Young Shakespeare skal etter hvert og finne sitt hjem i Drotningsvik.
Litt dansk kvinnegnål:@Karmana
Kvinnegnål fåes i både bedre og rigtigt goe
Før sengetid ta´r vi en til ære for vores svenske venner
Vis vedlegget 797061
Dansk "kvinnegnål" har vi nok av på hyllene. Noe endda så fint, at det er en skamm å kalle det "gnål"..... fortjener bedre