ovitzi
Overivrig entusiast
Mao bare å glede seg til pakke fra iMusicPS! De to siste sporene på Vestbo-skiva (Grooves) er jo grenseløst bra! Hør bare tromminga til Eddi Jarl og hvordan bassen puster så håra på bjellene reiser seg
Mao bare å glede seg til pakke fra iMusicPS! De to siste sporene på Vestbo-skiva (Grooves) er jo grenseløst bra! Hør bare tromminga til Eddi Jarl og hvordan bassen puster så håra på bjellene reiser seg
Helt slutt på det i min alder Flage. Nå ligger jeg bare på rygg og har dessuten konvertert alt av potensielt overgripermateriale til lukket ht.system. Å nei, ikke noe mer med høl i på megDu har deg med bassreflexporten......nå igjen....
Heldiggris ...... "Snu pickuppen" Makan.Ellers kan jeg meddele Generalkonsulen om at tre av mine Uffe Steen Trio og Vestbo Trio var tilnærmet helt uten ulyder. Da har jeg slettet min klagemur i e-post til Michael Vestbo ...heldigvis.
Et råd til deg; SNU pickupen, så spiller det nok bra
Vis vedlegget 847769
En annen sak er hvor positivt overrasket jeg ble med jobben som Nordsø Records og Aske Jacoby har gjort med Ginnes siste skive. Den var helt magisk og definitivt dagens audiofile perle. Noe helt annet enn digitalfila
Vis vedlegget 847770
Ha en god dag du
Suuuuurpriiiiiise.....Blev "lokket" av @Flageborg til å kjøpe Jon Eberson Group "Polarities".
Fandt den hos en hollænder i mint tilstand for ingen penger.
Dette kjendte jeg heller ikke. Egentlig spesiellt bra produktion fra den tiden. Men sliter litt med
å finne den "surprise", som Flageborg snakket om. Får lytte igjen og høre, om det dukker noe usedvanligt opp.
Vis vedlegget 845803
Takker for medfølelsen Slukster.Synd som faen dette... føler med deg Skikkelig dritt når noe går istykker på den måten.
Åpenbart ikke.Er det virkelig ikke deler å få kjøpt???
Hjelper ikke mye, når en 4mm bred 1800mm lang ultratynn aluminiums "ribbon" er brenntTriste greier, heldigvis så finnes det gode oppskrifter til delefilter til Magnepaner.
Ah, diskanten ja... Dritt.Hjelper ikke mye, når en 4mm bred 1800mm lang ultratynn aluminiums "ribbon" er brennt
Ja....... den ja....... som sitter gjemt her inne bakAh, diskanten ja... Dritt.
Koseligt = kongeligt = JA...men dere hadde det koselig på festen da? .
Vi kan love deg trøstevann og masse omtanke i Gøteborg 🫂
Joda... hva ska jeg si??Shit - det så ikke så bra ut. Men er det ikke merkelig om Magnepan ikke kan levere deler etter hvert da ?