Det ta jeg helt med roSer, du har tyvstjålet avatar´en fra en annen bruker herinne........ gå og betal royalties..... NÅ
Fantastisk...... Aldrig sett en sånn kake før...... Den bli´r husket
He he..... den er ganske treffende for noen....... si´r ikke hvem
"In public, Prince praised her effort by saying: “I love it, it’s great! I look for cosmic meaning in everything. I think we just took that song as far as we could, then someone else was supposed to come along and pick it up.” However, behind closed doors, O’Connor explained that her success with the track enraged the singer, despite Prince stating otherwise. The Irish performer told The Times: “Firstly, Prince didn’t like people covering his songs.”Prince ga den ut i 1985 lenge før Sinead.
Hun gjorde den til en mega hit.
Han var kanskje ikke gla hun gjorde hans låt til en hit.
Tom Waits derimot var gla Bruce gjorde en hit av Jersey Girl.
Som han sa, av og til har dine barn det bedre med andre foreldre.
Bifalles, og gratulerer med dagen Hassebasse.Gratulerer med at du overlevde nok en tur rundt solen! Jeg er usikker på hvordan du gjør det, men jeg er glad du er her.
Mangler nr. 1 & 2 til nåJeg regner med at det blir god mat, en flott rødvin, kaffe og brunt brennevin på deg i dag
Takker for flott tips. Satt på opptak/optakBTW..... kort 25 minutters nostagi på dansk DR2 kl. 21.35 for de som er interesserte.
Da Johnny Cash ramte Søborg
Han som har avataren stjal den fra et innlegg hos meg, og jeg har stjålet den et annet sted, så det må være greit tror jeg.Ser, du har tyvstjålet avatar´en fra en annen bruker herinne........ gå og betal royalties..... NÅ
Ryktene om min mangel på Mind Bomb er betydelig overdrevet! Aner vi at dansken ikke er så trygg i det norske språket som vi har trodd, eller handler det om at han til tider leser med harelabb (siste ledd av setningen kan kreve at man er bevandret i det norske språk)
Aner vi at dansken ikke er så trygg i det norske språket som vi har trodd, Helt sikkert
eller handler det om at han til tider leser med harelabb.... What??
Nope....... Gammelt ræl fra 2000. Denne:Er det RSD-utgaven du har?
Leste innlegget ditt en gang til, og klart, jeg leste feilRyktene om min mangel på Mind Bomb er betydelig overdrevet! Aner vi at dansken ikke er så trygg i det norske språket som vi har trodd, eller handler det om at han til tider leser med harelabb (siste ledd av setningen kan kreve at man er bevandret i det norske språk)
Noe høyere pris på den utgaven du har ser jeg. Det kommer vel av at det opprinnelig bare var i Tyskland den ble gitt ut på vinyl.
At nordmenn finner på det verste på 100-årig klassisk mat.Man undres , hva i helle dussen var det som var feil med min leverpostei skive?
Var vi ikke enige om at alt vest for Lillebeltbroen var Tyskland? Det forklarer det vell….At nordmenn finner på det verste på 100-årig klassisk mat.
Rå agurkeskiver, syltede agurkeskiver eller rødbeder. Bacon er selvfølge. Alle danskere vet,
at nordmenn ødelegger med ristede løk, mayo, remoulade og annet drit,som ikke har hjemme på leverpostej .
Virker som, at des tettere du kommer på Norge, des verre går det. Oppe i den enden av landet, der fergen går til Norge,
lesser de på rekesalat ......... på Hotdogs??........ sykt