HasseBasse
OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
- Ble medlem
- 29.10.2016
- Antall liker
- 24.801
- Sted
- Hjortshøj, Danmark.
- Torget vurderinger
- 2
Man må holde humøret vårdt
Jeg er fuld og jeg har det godt
Jeg er fuld og jeg har det goooodt?
Man må holde humøret vårdt
Jeg er fuld og jeg har det godt
Jeg er fuld og jeg har det goooodt?
Gjør ingenting.... Du passer på humøret vårt.... så holder jeg humøret vådtFanden, trodde jeg hadde korrigert autospelling før du så det.
Faen........... Da må man jo ta en mere til hjelpGod helg Hasse og fyll glasset helt opp
mvh
Og du selv da, skal ikke du ha noe i glasset eller er unskyldningen Teletubbies på TV i kveld?God helg Hasse og fyll glasset helt opp
mvh
Nei dessverre A Går på en heftig pencilin kur så jeg tar noen rolige dager men skal ta det igjenOg du selv da, skal ikke du ha noe i glasset eller er unskyldningen Teletubbies på TV i kveld?
Regner med at du har bestilt bilett. Mange store navn der ja.Fikk akkurat nyhetsmelding om denne på mail.
Heftig gjeng i år også.......
https://crossroadsguitarfestival.com/?eml=2023September15/6197741/6010911&etsubid=127432466
Takk for at du har trua på meg. Desverre spiller den økonomiske Bösendorfer´en ikke så bra her i Pensionististan.Regner med at du har bestilt bilett. Mange store navn der ja.
Er vel bare å kutte ut en øl pr dag det!Takk for at du har trua på meg. Desverre spiller den økonomiske Bösendorfer´en ikke så bra her i Pensionististan.
Billett...... No Problem.
Men så var det den med "frem og tilbake" som spolerte det hele
Du er faen meg sjukEr vel bare å kutte ut en øl pr dag det!
Rette ræva som feis!Du er faen meg sjuk
Det kan du si, men for å gjøre det helt klart........Rette ræva som feis!
Yessir!Det kan du si, men for å gjøre det helt klart........
Da vil jeg hellere gå til USA enn å kutte ut en øl
I forveien drikker jeg jo nesten aldrig, så den sjeldne gangen, jeg har lyst på øl, skal det
det faen meg ikke "kuttes" noe
Riktig god bedring.Nei dessverre A Går på en heftig pencilin kur så jeg tar noen rolige dager men skal ta det igjen
God helg
mvh
+1Faen, som jeg hater PostNord
..... Fedterøv med @Karmana, fedterrøv med PostNord...... hvem er neste ??De kjenner sine pappenheimere, vet hvem som er sytpeisene og delayer med vilje!
Hadde stor glede av TVserien Bonderøven.Dansker, de er vel røvhul..??
Ikke i Danmark..... men de har fått sjåffører, med ett sprok man ikke forstår.Slik som PostNord har overlatt distribusjonen av pakker til useriøse aktører med eget firma og varebil for luselønn (i hverfall her i Norge), så blir desverre resultatet deretter. Life sux, then we die!
Stor stor forskjell på Bonderøv og Fedterøv....... bare spør Trump...... (og @Sluket )Hadde stor glede av TVserien Bonderøven.
Men Hasse er da ik en så en?
Ikke i Danmark..... men de har fått sjåffører, med ett sprok man ikke forstår.
En lettere omskrivning: Life sucks..... and the you marry one, who won´t......... then you die
Kan låne en fra en kompis......... Men kører faen meg iKKE til Norge på denSom Bonderøven har jo også Hasse vist oss at han er nevenyttig.
Har til gode å se Bonderøven på en MC dog.
I tilfelle måtte det ha vært en Nimbus
Det var da en dansk politiker som lovet medvind og nedoverbakke på samtlige sykkelstier.Kan låne en fra en kompis......... Men kører faen meg iKKE til Norge på den