Har klipsch image x10i selv som er tilpasset i....produkter. De er gode, men iphone 4 (som jeg har) har ingen god lydgjengivelse. Tror ikke jeg ville lagt ut så mye penger på in ear øreplugger til Iphone. Til en annen portabel spiller med god lydkvalitet er disse x10i veldig gode. Tror x10i koster i overkant av 2000 kr.ansepe74 skrev:Du kan sjekke ut Klipsch's siste image hodetelefoner...
De er vel tilpasset IPhone??
Der er vi uenige. Du skulle vel ikke ha kommet borti en EQ innstilling på telefonen din?bambadoo skrev:De er gode, men iphone 4 (som jeg har) har ingen god lydgjengivelse.
Innbrenning av iPhone, nicebambadoo skrev:Prøvd både med og uten EQ. Den ble faktisk litt bedre når jeg hadde spilt på den endel timer. Faktisk trengte den innspilling, og det hadde jeg ikke trodd. Bruker mp3 (320kbs).
Ville kanskje ha valgt PX200 i stedet fordi disse er lukkede, spesielt for bruk på T-banen og lignende. Omtrent samme pris og lydsignatur og fungerer både på iPhone og PC. Faktisk veldig bra til prisen.JanOve skrev:Sennheiser PX100 brukar eg, fantastisk til prisen og passar Iphone mhp. last.
Det eg likar best med dei er nøytraliteten, her er ingen brumlebass og skjærande diskant.
Du får dei rundt 450,-
mvh
Jan Ove
De var stiligeaslak_ skrev:http://www.pixmania.com/no/no/6034996/art/panasonic/hodetelefoner-rp-htx7-kre.html
Endte faktisk med disse, som riktignok ikke ble anbefalt her, men som fikk en god test. Når man undersøker produkter i en kategori, kommer man gjerne over andre.
Og prisen ser jo bra ut, og designen, ikke minst .De fleste klokker ser jo ut som ufoer på ørene. Kjøpte i svart riktignok
I og med at de ikke lukker rundt øret, stenger de ikke noe lyd ute, så det at de er "lukkede" er vel en sannhet med modifikasjoner. Det eneste du oppnår er at omgivelsene hører litt mindre av musikken din. PX100 låter bedre IMHO, og er billigere.ayaboh skrev:Ville kanskje ha valgt PX200 i stedet fordi disse er lukkede, spesielt for bruk på T-banen og lignende. Omtrent samme pris og lydsignatur og fungerer både på iPhone og PC. Faktisk veldig bra til prisen.JanOve skrev:Sennheiser PX100 brukar eg, fantastisk til prisen og passar Iphone mhp. last.
Det eg likar best med dei er nøytraliteten, her er ingen brumlebass og skjærande diskant.
Du får dei rundt 450,-
mvh
Jan Ove
+1Supertramp skrev:Disse er meget gode, også til iPhone 4 (har selv)
http://www.audio-technica.com/cms/headphones/0edf909675b1be4d/index.html