Har ikke holdt på seriøst med hodetelefoner mer enn en kort stund, men for å veie opp for det har nå det tatt helt av

Min klare anbefaling er Cayin HA-300 MkII. Den er bare fantastisk! Dyr men rett og slett verdt pengene. På veien har jeg vert innom en Auralic Taurus MkII som selv om den engang kostet rundt 18.000 var den ikke mye å skryte av i mine ører. Etter denne hadde jeg en Traformatic Head 2 som var god, men savnet fortsatt noe som jeg fikk i HA-300. Har subjektivt mye bedre lyd nå enn jeg noen gang hadde med hifi anlegget...
Er også mulig å oppnå knall lyd for moderat med penger ved å gå for de "nye" portable løsningene som virkelig begynner å bli knallbra. Har en Cayin RU7 "dongle" som jeg bruker på reiser og på farten som er bare helt rå. Til medium portabelt bruk har jeg en FiiO Q15 som har fantastisk lyd og driver det meste av hodetelefoner. Utviklingen på dette feltet har virkelig tatt av. Ved at en kan streame hi-rez rett fra telefonen og inn i disse portable greiene er en game changer for lite penger.