BunnSolid
Hi-Fi entusiast
Vedlegg
-
17.4 KB Visninger: 1.221
Ja, dette er sant. Det beste er å kjøpe knagger enkeltvis og sette dem opp på veggen. I noe penere form enn Tylls Wall of Fame.^Det blir jo et helvete med alle de kablene som skal komme ut av koppene på innsiden. For hodefoner med kabelinngang kun på den ene siden, så, men MULIG er en dårlig opsjon for hodefoner med kabel på begge sider.
Eller man kan lage en selv i pappca 310kr + moms = 387,50 + forenklet tollbehandlingsgebyr 250kr = 637,50kr, og orginalt sieveking kan kjøpes for 760kr av audio norge. Kan spare rundt 130kr på å få en kopi fra singapor i stedet for orginalen....hmmmm, tror jeg tar orginalen.
Hentet meg akkurat et slikt stativ på posten. Å det gikk veldig fint pris messig.NEW Omega Shape Wooden Headphone Stand Holder Wood Free Shipping | eBay
halvparten av prisen til Sievking...
Svært fornuftig og funksjonelt. Pass bare på at du ikke dasker 800'ene dine i veggen - maling kommer av disse süssige små hodetelefonene raskere enn du kan si "oi, se - et verditap fordi jeg kun kan selge disse brukt til purister som bruker hansker på hodet før de har på seg hodetelefonene sine". Nå tar det en stund å si - men ... generelt sett ripes disse ganske kjapt.