Hodetilefoner til Lyngdorf TDAI 2170

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
26.716
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Jeg hadde kjøpt en Topping DX5 Lite og et par Beyerdynamic DT 1770 Pro, som ikke kan regnes som lette å drive men som er tette, kommer med to kabler og to sett puter og låter utmerket. De er en slags pimpet versjon av de klassiske monitorhøretelefonene DT 770.
DX5 Lite har doble maxeffekten (den kan gi 3 dB mer lyd) av min enkle Topping L30 som når jeg hører klassiske orkesterverker på DT 1770 Pro på mid gain har volumkontrollen på klokka ett omtrent. Headroom i massevis med en DX5 Lite med andre ord.

Sist redigert:

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
26.716
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Det er hyggelig. :)
Ta forresten en sjekk på Finn etter DT 1770 Pro. Jeg kjøpte mine nesten ubrukte der, og sparte et par lapper på det. Sjekk også nyprisen på nettet. Den varierer mye.

fwrummel

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.07.2023
Antall liker
70
Sted
Risør
Da har jeg bestilt Topping fra hifisentralen.com 😊
Så må jeg finne hodetlf. Og div. Kabler

edit: bestil hodetlf. Fra komplett, så nå kan jeg lukke denne forespørselen om hjelp, men jeg vil si at jeg er takknemlig for at dere stiller opp. tusen takk 😊

Sist redigert:

fwrummel

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.07.2023
Antall liker
70
Sted
Risør
Nå har jeg kjøpt og brukt disse fra Beyerdynamic og jeg er veldig fornøyd, de sitter bra og er av veldig god kvalitet. Når det gjelder kvalitet på lyd syns jeg den er svært bra, men jeg kan ikke vurdere dette mot andre produkter. Men det betyr ikke så mye så lenge jeg er fornøyd.

ardilla

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.12.2009
Antall liker
1.150
Sted
OSLO
Torget vurderinger
3
Nå har jeg kjøpt og brukt disse fra Beyerdynamic og jeg er veldig fornøyd, de sitter bra og er av veldig god kvalitet. Når det gjelder kvalitet på lyd syns jeg den er svært bra, men jeg kan ikke vurdere dette mot andre produkter. Men det betyr ikke så mye så lenge jeg er fornøyd.
Bra! Velkommen til headfi-verdenen :)

Topp Bunn