Nå har jeg hadt disse psb høyttalerene noen dager , og det har gått mest timer i stereo testing. Sherbournen kommer virkelig til sitt rette element her , når man skal spille musikk i stereo er det lurt med egen effektforsterker for dette. Lydmessig klaffet det spot on når det kommer til reciveren og sherbournen. Og krefter er det nok av både når det kommer til avspilling av musikk eller film. Lydkvaliteten på disse høyttalerene var meir enn hva jeg forventet å få.
Ja jeg har sett på noen ganske tykke hobbyplater hos XL bygg så det blir 4 stk av dem i eik , + di beina du ser på bildet her blir di samme jeg vil bruke.
Jeg er virkelig imponert over psb image t6 , i dag har jeg spilt alt i fra country til rock i 2 kanals stereo. Og mellomtonen og diskanten på disse høyttalerene er klokkeklar , instrumenter har aldri vert så gøy og høre på etter disse kom i hus , for her kommer di fram i bøtter og spann og man hører virkelig detaljer i lydbildet på disse Bassen er det sikkelig punsh i og di går dypt der di skal gå om det er musikk eller film man hører på. Dette er høyttalere som kommer til og bli hos meg i mange år.
I dag fikk høyttalerene brynet seg på the avengers på blu ray , og i hjemmekino så er det centeren som får meste parten av jobben , og den avgir lydene/stemmene med klarhet og detaljer som jeg ønsket den skulle gjøre. Elementene og diskanten som står i psb image c5 er di samme som står i gulv høyttaleren psb image t5 , har ikke sagt nei takk til ein psb image c5 til i front Psb image b5 som jeg bruker som surround høyttalere gjør jobben også med klarhet og detaljer som kommer fram perfekt. Det er dette som er artig med hifi/hjemmekino når alt klaffer som det gjør.
Vist jeg får tid ein dag nå skal jeg dra ned til soundgarden , for og få ein lytt fra harman kardon avr 370. Dette er jaggu meg ein hjemmekinoforsterker du får veldig mye for pengene , den har innebygd wifi osv osv veiledende pris 7999,- Og harman kardon har gått over til klasse d i sine recivere. Jeg snakket med soundgarden i dag og di sier di leverer enda meir kraft nå enn før og utvikler mye mindre varme.
AVR 370
All of your entertainment sources in spectacular sound.
Are you ready for pure ear euphoria? Engineered with a new, eco-friendly, digital power supply that delivers superior performance without the conventional heavy transformers, the AVR 370 will fill your home with a mighty 125-watts-per-channel while Dolby® and DTS® processing create a 3D surround-sound experience. Eight HDMI® inputs, including one on the front panel, ensure that you can play virtually any high-definition video source including Blu-ray™ discs, DVDs, HDTV programs and video games. Thanks to AirPlay and Wi-Fi® connectivity, you can retrieve nearly endless flows of music without wires. And the system’s easy to use, because the AVR 370’s intuitive, high-definition graphical menu, remote control, available mobile app and EzSet/EQ™ calibration simplify operation and setup.
All of your entertainment sources in spectacular sound.
Improve the sound and video from every one of your audio or video devices to a world of glorious, enveloping surround sound and video, up to the latest 4K technology. Even if you already have surround-sound speakers, the Harman Kardon® AVR 370 audio/video receiver’s 7.2-channel audio system will add the dimension of front height to your environment, along with dual subwoofers. The receiver’s Dolby® and DTS® technology will place every musical note and sound effect where it should be while the new lightweight, eco-friendly, digital power supply supports 125-watts-per-channel. And the receiver can handle virtually any medium or sound source. Eight HDMI® inputs, including one on the front panel, ensure connectivity to all your Blu-ray™ or DVD media, HDTV programs and video-game sources, while analog and digital audio input jacks connect you to your familiar legacy components. Built-in Wi-Fi® and AirPlay connectivity keep you cord-free while allowing you to play every song on your computer, tablet, mobile phone and MP3 device. An intuitive, high-definition graphical menu system, remote control, available mobile app and EzSet/EQ™ calibration make setup and operation seem almost too easy for a device this advanced. Your home is a place of pride, beauty and comfort. Bring it to life with sound that is beyond inspiring.
7.2-channel sound at 125 watts per channel
Harman Kardon engineers have built the AVR 370 audio/video receiver for a premium home theatre experience. No room is too big for this receiver, thanks to its high-current capability and 125 watts per channel. And speaking of the receiver’s channels: With 7.2 of them, the AVR 370 empowers you to add a vertical dimension to the traditional five-channel surround-sound setup, with two front-height channels. The “.2” in “7.2” means that you can easily add a second subwoofer for ultimate bass in large listening rooms. Multizone functionality with Zone II remote
The AVR 370 receiver can simultaneously play two different sound sources in two different zones. When you choose to connect your main system to 5.1 channels, you can use the receiver’s other two sound channels as an independent system in a second room. An included Zone II IR (infrared) remote control ensures that the people in the second zone can make their own choices without ever having to leave the zone. Built-in Wi-Fi networking capability
Who knew that streaming audio could sound so amazing? The AVR 370 lets you listen to almost any sound file stored on your home network. Access computer files wirelessly. Combine WiFi audio with AirPlay; you’ll make your iPhone, iPod touch or iPad sound better than you ever thought possible – and you won’t have to connect any additional cords or use an Ethernet cable. DLNA 1.5 certified connectivity
Hear your networked media sources as never before in pitch-perfect surround sound. DLNA® 1.5 enables the AVR 370 to stream audio and video from the devices on your home network using the receiver’s built-in Wi-Fi technology or an Ethernet connection, which allow you to enjoy audio and video at a quality that you would not have thought possible. HARMAN Music Manager (available as a free download)
his free, downloadable software enables your AVR 370 to enjoy DLNA compatibility with your Mac OS devices or Windows® operating system. And it helps organize and clean up the cover art on your music files. AirPlay
Hear how truly amazing your streaming music can sound. AirPlay allows you to stream music wirelessly from compatible iOS® devices and from the iTunes service through your AVR 370 for superb audio. Eco-friendly design
Lighter. Greener. Louder. The AVR 370 uses a custom designed digital power supply that delivers the amplifier power and superior sound you expect from Harman Kardon without the need for hefty transformers. The result is the same power as conventional designs with a lower overall carbon footprint impact. EzSet/EQ calibration
Harman Kardon’s EzSet/EQ system automatically sets key system parameters and fine-tunes the AVR 370’s sound to your specific listening room with the press of a few buttons. USB port
Your AVR 370 doesn’t need a docking station. Instead, its front-panel USB port allows an easy-access connection point for compatible iOS devices. It even lets you access music stored on a flash drive. Furthermore, the included AVR remote gives you a convenient way to control many connected devices. vTuner Internet radio
Enjoy many of your favourite radio stations, podcasts and Internet-only programming from around the globe in outstanding surround sound on your AVR 370. vTuner® technology gives you quick, easy access to your favourite online shows. HK Remote Control app
Downloadable from the iTunes store or Google Play market, the free HK Remote Control App allows you to transform your smartphone or tablet into an easy-to-use remote control. Compatible with most iOS and Android™ devices, its high-definition graphical user interface gives you full control of your AVR 370 and all its connected media through the convenience of your favourite portable device. HDMI inputs with 3D, CEC and Deep Colour; two HDMI outputs
3D content can play as vividly and realistically on your home screen as it would in a movie theatre, thanks to the AVR 370’s advanced HDMI connectivity. Experience everything from a 3D TV to a 3D Blu-ray disc recording with an astonishing level of realism. CEC allows the AVR 370’s remote to control compatible CEC-equipped TVs and Blue ray or DVD players. Dolby TrueHD and DTS-HD Master Audio decoding
Hear films on your AVR 370 the way the filmmakers intended you to hear them – no matter which spot you get on the couch. Dolby TrueHD and DTS-HD Master Audio™ decoding create an immersive, high-resolution sound environment that matches the high-resolution HDMI video from HD sources such as Blu-ray discs or cable, satellite or off-air tuners. 4K video pass-through and scaling
Prepare for the future with the ability to pass through ultrahigh-resolution 4K video. or upscale incoming video to 4K Full preamp outputs
The AVR 370’s 125-watt-per-channel amplifier is powerful enough for almost any system. But if you want even more power, the receiver has a full set of preamp outputs that let it serve as a fully-featured surround processor in combination with an optional, external power amplifier.
Jo da har vurdert nad noen ganger , men alt i alt så får man mye meir for pengene , synes jeg på harman kardon + jeg har hadt avr 255 for noen år tilbake og den var ganske sprek for og si det sånn. Skal ikke klage på det jeg har pr i dag marantz og sherbourn passer utrolig godt sammen og det er sikkelig futt i anlegget. Jeg får se hva som sjer er i litt tenke modus egentlig , men racken som det er bildet av lengere oppe , skal jeg begynne med snart så fort jeg får tid.
Jeg er virkelig imponert over psb image t6 , i dag har jeg spilt alt i fra country til rock i 2 kanals stereo. Og mellomtonen og diskanten på disse høyttalerene er klokkeklar , instrumenter har aldri vert så gøy og høre på etter disse kom i hus , for her kommer di fram i bøtter og spann og man hører virkelig detaljer i lydbildet på disse Bassen er det sikkelig punsh i og di går dypt der di skal gå om det er musikk eller film man hører på. Dette er høyttalere som kommer til og bli hos meg i mange år.
Ja må si jeg ble imponert selv hva psb klarer og levere , særlig på bass området at det kan komme så mye punsh og så dyp bass av 2 6.5 tommere er heilt rått. Og diskanten og mellomtonen er også fabelaktig på disse høyttalerene , man hører detaljer kjempe klart
PSB Image T6 Høyttalere: MålingerMERK: Vår standard er å gi THD + N måling på 90dB med en måling avstand på 2 meter.Siden denne høyttaleren produsert lave forvrengningsnivåene under disse forholdene, har vi lagt til en annen måling utført ved 95dB å gi en indikasjon på ytelse under høyere utgang forhold.
Det ser ut til at de måler veldig godt! Det i seg selv er indikasjon på at ting er gjort riktig. Jeg snuser litt på toppmodellen deres, om ikke annet så har jeg begynt å lese meg opp på dem. PSB er liksom hvermansens kjempegode høyttaler, men blir nesten vurdert som "underdog" blant mange bare fordi de ikke selger noe sinnsvakt dyrt. Eller, det er nesten det jeg får følelsen av. Hvis T6 hadde hatt ekte pianolakk, finér finish så hadde nok statusen økt også.
Ja jeg har sett på noen ganske tykke hobbyplater hos XL bygg så det blir 4 stk av dem i eik , + di beina du ser på bildet her blir di samme jeg vil bruke.
Det ser ut til at de måler veldig godt! Det i seg selv er indikasjon på at ting er gjort riktig. Jeg snuser litt på toppmodellen deres, om ikke annet så har jeg begynt å lese meg opp på dem. PSB er liksom hvermansens kjempegode høyttaler, men blir nesten vurdert som "underdog" blant mange bare fordi de ikke selger noe sinnsvakt dyrt. Eller, det er nesten det jeg får følelsen av. Hvis T6 hadde hatt ekte pianolakk, finér finish så hadde nok statusen økt også.
har ikke bestemt meg for noe tykkelse enda , men jeg må ha noen cm for og si det sånn. Det skal jo stå ein del komponenter på denne racken , som jeg har tenkt og bygge. Men jeg var på tlf med ein kar fra xl bygg , og forklarte at jeg måtte ha hobby plater som tålte trykk opp til 50 kg +. Og dette skulle ikke være noe problem mente han , men jeg måtte komme oppom og velge meg ut det jeg skulle ha. Skal se i morgen nå om jeg rekker og få bestilt det jeg skal ha da.
Da har jeg drevet og finpusset på innstillingene på marantzen , slik at det er bare 3 av utgangene som brukes. Alle andre utganger som ikke er i bruk er deaktivert , så nå får jeg bare lyd når jeg streamer fra pcen ,lyd og bilde fra sony ps3 og lyd og bilde fra strong hybrid opptakeren min altså riks tv. Tok også ny mikrofon oppsett , så nå er det bare og lene seg tilbake og nyte god lyden
Takk for det milenko , ble ganske så fornøyd med psb høyttalerene selv. Jeg fikk den lyden jeg var ute etter og meire til , men det er fortsatt litt små ting igjen som må gjøres , men det er det som er morro med Hjemmekino/Hifi
Hei TrompetN vist du ser på side 3 , så ser du sånn ca hvordan racen vil se ut Den racen jeg har nå er så bred , så jeg vil ikke få meire utbytte på og flytte rundt på høyttalerene i front. Derfor skal jeg bygge ein som er mindre i bredden , og litt høyere enn den jeg har pr i dag
Når XL bygg åpner på tirsdagen , så skal jeg opp dit og se om jeg finner det jeg trenger , for og bygge racen min håper di har alt på ein plass , er lov og håpe da
Da har jeg tatt ny romkoreksjon av høyttalerene , og resultatet ble perfekt Nå har jeg delt lavere når det kommer til subwoofrene som skal ta over for frontene.
Da har jeg vert i kontakt med akustisk beurea og bestilt meg 2 stk klipsch rw-10d silver , og dette er subwoofere jeg veit skal være futt i
Denne er sort , di jeg får er i sølv fargede. Men det bryr meg lite disse har ein veiledene pris på 5999,- pr stk , og jeg betalte 1995,- pr stk røver kjøp uten like
Se hva som kom kl 15.00 fra tollpost til meg , har nylig fått pakket di opp fra kassene nå. Har vert på kino i lag med kjerringa , så nå skal jeg bruke kvelden/natten og få prøvd disse 10 tommerene litt. Men først må jeg stille di inn , og jeg kunne velge forskjellig på disse subwoofrene , om di skal stå på musikk , film eller night. depht , flat eller punch. Jeg må nå bruke mikrofonen fra reciveren når jeg gjør dette , men hva er best og sette di på , får kansje lese manualen litt
Disse subwoofrene var det jaggu futt i , blei nesten litt paff siden det er bare 10 tommere , men jaggu dette ble bra. Di fra akustisk bureau sa di vil bli enda bedre etter ein 250-300 timer , gleder meg når jeg kommer opp til den spille tiden , men bare første inntrykket nå gidd meg hake slep. Di spilte faktisk bedre enn Xtz jeg hadde på det lille volumet jeg hadde nå , skal teste di på høyere volum i morgen dette var gøy. Legger ved et bilde av den eine subwooferen
For legge inn ein bestilling på sony bdp-s5100 , denne blu ray spilleren spiller av så si alt.
[h=2]Technical SpecificationsBDP-S5100[/h] Vær oppmerksom på at vårt tilbehør er modellspesifikt, og at spesifikasjoner kan variere fra land til land.
Skjul alle
[h=3]
Avspillingskapasitet[/h]
Blu-ray 3D™
JA
Blu-ray Disc™
JA
DVD med 1080p-oppskalering
JA
BD-Live (Profile 2.0)
JA
AVC-HD (Blu-ray, DVD, CD, USB, DLNA)
JA/JA/JA/JA/JA
CD / Super Audio CD
JA/JA
USB-avspilling (FAT32/NTFS)
JA/JA
Ekstern harddiskstasjon (lese)
JA
DLNA-direkte filtilgang til PC (video, lyd, bilde)
Da har jeg jaggu fått kjørt klipsch subbene i dag , har hadt huset for meg selv siden kl 8 i mårres Er bare nydelig og høre subwoofrene i music mode , di samkjører med psbene utrolig bra , det samme gjelder i movie modus Di er spreke for og være 10 tommere det skal være sikkert og vist. Gleder meg til di får runde ein 250-300 timer , og virkelig få se hva som bor i di , bare di timene jeg har fått hørt di i dag imponerer meg stort
Takker rocksolid nå er i hvertfall klipschene oppe og går , men jeg venter på noen nye subwoofer kabler + 2 y splittere , og så venter jeg på at di skal få sendt avgårde den sony bdp-5100 Har fått brukt litt av skatte pengene nå da