TTT
Hvad skal du nu i gang med ? Hvad er det som er så mye bedre med L versionen ?Ikke for sent å hive seg på en bestilling til Holton, jeg bestiller i morgen.
noen som trenger noe![]()
Jeg har fått en bestilling på to 500 monoblokker, derfor bestilling nå.Hvad skal du nu i gang med ? Hvad er det som er så mye bedre med L versionen ?Ikke for sent å hive seg på en bestilling til Holton, jeg bestiller i morgen.
noen som trenger noe![]()
Hva oppnår du med det ? Kan du bruke høyere spenning slik at du får mere effekt ?Får mine 500 L monteret med dual die Exicon for en merpris. Så er der i princippet 8 sæt mosfets.
Hadde valgt chassis fra Along på Ebay fremfor Holton sine.Hei!
Syns disse holton forsterkerne virker meget interessante. Har lenge hatt lyst til å prøve noe DIY-kit, men på ett meget begrenset budsjett. Dette er ikke noe jeg kommer til å sette i gang med nå.
Har kikket på tre forskjellige løsninger, som alle kommer på ca samme pris.
201ps 700 aud + trafo
nxv20 r2 900 + trafo
202ps 845 + trafo
Da har jeg lagt til det jeg tror jeg trenger av eventuelt psu, og chassi fra holton. I tillegg kommer selvsagt internkabling, terminaler etc.
Hvilken av disse tre gir mest? Skal i utgangspunktet brukes på Dali Helicon og en marantz prossessor. Ser ikke bort i fra å bygge disse, og så eller bygge ett sett til for bi-amping senere isteden for å bygge f.eks nxV300 som blir ca dobbelt så dyr.
Hvordan er disse kvalitetsmessig kontra en f.eks Emotiva XPA-2 som er tlsvarende priset?
Det finnes billigere løsninger for kondensator bank en Holton sine, også softstart !Takk for tilbakemelding!
Dine synspunkter veier tungt i denne sammenheng, så skal ta rådene til etteretning. Jeg spurte først og fremst for å ha en ca pris å forholde meg til.
Var ikke klar over at de små ikke hadde balanserte innganger heller.
Hehe, fristelsen er der - men økonomien ikke. Dog, litt av poenget er å bygge selv![]()
Jeg har bygget mange og bygger gjerne flereNoen av dere som bygger Holton monoblokker på bestilling, til en som hverken har loddebolt eller annen kompetanse?
Anthony er fleksibel så det kan la seg fixe om du spør fint regner jeg medSer Holton ruger på en 20w klasse A forsterker odul. Noen som sitter med litt nærmere info? Spesielt interessert i hva den har av gain
Redigert: fant litt info på facebokk. 26dB gain. Skulle ønske den var fleksibel
Viktig å høre på folket som vet hva som trengsKul fyr Anthony. Trengtes kun en kommentar på facebook...
Og annet med veldig høy følsomhet, 100+Sikkert god til hovedtelefoner![]()