Scrooge
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 07.11.2008
- Antall liker
- 1.129
Det kan jo godt hende? I så fall har jeg ingen problemer med å erkjenne det.Roysen skrev:Dersom du tror at jeg nå skriver/mener noe annet enn tidligere er det nok du som har misforstått eller tolket meg feil tidligere. Dette har jeg ment/stått for hele tiden.
Mvh
Roysen
Men hvor tydelig dette har fremstått, kan man vel sagtens diskutere.
Jeg er ikke alltid like flink til å lese mellom linjene, og er muligens ikke alene om det? Det kan vel innimellom synes slik, vil jeg mene.
Jeg har vel vært inne på det før, men nevner det gjerne igjen - "problemet" kan vel i noen grad tillegges en nær sagt absolutt aversjon mot innlegg som ikke til 100% er sammenfallende med dine egne oppfatninger og synspunkter, generelt sett?
All den tid og stund det ikke er snakk om ren sjikane, (noe man antakelig oppfatter på forskjellig vis), bør man klare å forholde seg til slike innspill og betraktninger på en saklig måte.
Selv har jeg jo fått meg en og annen "lekse", ved å bli omtalt på en lite hyggelig måte, fra din kant.
Det kan jeg sagtens tåle, selv om det nok spriker endel i forhold til hvordan allmenheten forhåpentligvis oppfatter meg?
Jeg våger å tro det.
At man tidvis kanskje konfronteres med spørsmål / synspunkter og innspill som sannsynligvis lander på en øm tå eller to, bør vi vel alle kunne takle?
Sagt i beste mening, tro det eller ei....