Hva mener du? Alle horn har en "begrenset" spredning!?Og for the record. Det er ingen profesjonelle som bruker horn uten kontrollert spredning lenger
du må forklare ellers blir det bare svadaTenker på horn i med jevn spredning
CD horn
Joda - det er her enda. Litt forandringer - men ikke mye. Litt færre drivere i front, venter på 2 stk store horn.Dette rommet sier vel sitt!
@Endpoint Audio sitt "lille" referanse anlegg som ikke finnes noe mer.
Vis vedlegget 862404
2…1 stk stort ja
Var det myntet på mitt oppsett - så ja, kanskje du har rett. Kanskje det blir bra etterhvert. Er forresten ikke bokhyller, det er cd hyller som er enda dårligere.Man ser vel at ett bart rom med gardiner på fremveggen og med noen bokhyller med skum på toppen, ikke er i referanse klassen...
Det må også være mangelen på bass #IroniVar det myntet på mitt oppsett - så ja, kanskje du har rett. Kan du gi litt mere utfyllende info om rommet slik at jeg kan få det riktig?
Det er hva man har, for mange i ett gitt hus eller leilighet er det begrenset hva man kan gjøre. Det er bare sånn det er, ikke noe degraderende i det, det er bare sånn det er, med mange harde flater så er man stuck på en måte. Men selv i slike rom sitter du nært nok til høytalerne, så er du der. Rommet har da mindre å si. Near/far field vitenskapen. Eg prøver å optimalisere rommet i far-field som er en vanskelig øvelse, som avhenger av mye demping. Sitter du nærme nok høytalerne trenger du ikke høre på meg.Var det myntet på mitt oppsett - så ja, kanskje du har rett. Kanskje det blir bra etterhvert. Er forresten ikke bokhyller, det er cd hyller som er enda dårligere.