Jeg vil si jeg hadde drit flaks!
Ved en tilfeldighet så jeg en horn rigg annonse nede på bransje avdelingen på brukten. En plass jeg sjeldent ser på, og det gjorde jeg for så vidt ikke det denne gangen heller, men denne annonsen nærmest blinket mot meg
"Komplett hornoppsett med alt!". Sto det.
Til tross for at jeg var på utkikk etter subwoofer måtte dette sjekkes nærmere ut.
Riggen var usedvanlig lekker gitt sin voldsomme størrelse. Jeg har et godt øye når det kommer til ting som ser usedvanlig bra ut.
Etter en kjapp runde gjennom bildene og gjennomlesning av teksten. Satt jeg med en følelse av at her, her har mann oppdaget et aldri så lite kupp.
Men, jeg var ikke
helt sikker, så jeg sendt straks en melding til slukster, hifi fastlegen. Jan og slukoteket er vel den som virkelig fikk åpnet ørene mine for hva som er mulig å få til av godlyd i heimen. Et par nattestimer i godstolen der både anbefales og advares det mot
Etter et par meldinger fram og tilbake var det rimelig klart at dette var et potensielt kupp, men avstanden Bergen-Drammen midvinters gjorde det utfordrende å få lyttet til oppsettet. Så jeg satt meg rolig ned igjen i båten.
Men det var røff sjø og glovarme griller var tent..
Etter et par meldinger og telefoner med Sveinung -Mala Audio, sjekk av værprognosene for helgen og booking av leiebil ble beslutningen tatt. Her skal det handles HORN RIGG som om mann aldri har gjort noe annet O0