Skipsklokkens klang!! Sluket is back in town!
Etter en litt slukøret lørdagskveld som ble "amputert" av kroppslige lyter... Takk til vår nyslåtte ridder fra Bergen som sparte meg for et sykehusbesøk opp alt dette!
Flott tur forøvrig. Vanvittig deilig seilas på fredag med undertegnede, BHO og Madman i Madmans supercleane hytte på sjøen, med skyfri himmel og flat asfalt. Gode kompiser. Forventninger som kribler i kroppen. EN kald en. Kan man bedre ha det? Deretter landkjenning i Horten, fulgt av LMC's ankomst senere på kvelden. I en båt så stor at den har plass til både kapteinens korpus OG den store kjeften til et samlet Dale Bros.!
Skuta til Leif lignet en kombinasjon av et klassisk fantefølge (skal ikke tyste på deg BHO) og gigantisk Swiss Army kniv - det var joller, kajakker, klesstativ, gassgriller og nedfelte utesalatbord i alle retninger ;D ;D Entrecote'en var klar MINUTTER etter landkjenning! Uhyggelig praktisk og helt i Slukets ånd.
Ellers var det tøft å holde "hoff" på messa - som har blitt et fantastisk fint møtested for kjente fra det ganske land. Særlig morro var det å treffe nye bekjentskaper in persona. Etter så mye hilsing & pilsing går det nok en stund før høyra tar seg opp igjen. Ditto for sexlivet.. 8) 8)
En varm takk til reisefølge Birger & Morten, snillere gutter skal det vanskelig gjøres å finne for en lettere indisponert Sluk. Dette er karer du kan gi en klem uten at gay-sensoren slår ut, for å si det sånn.
Gikk desverre glipp av nachspielet lørdag kveld, liksom ikke noe stas å sitte borti en krok klin edru med Ibux og Voltaren stappet opp/inn i samtlige kroppsåpninger. Mens duften av årgangsvin og XO seiler liflig forbi oppspilte nesebor. Det ville vært selvpining i enda større grad enn lyden på messa. Som seg hør og bør. Men vi prøver vel igjen neste år, guttær..?? Skal ligge i bælmetrening, passer bra for nå starter snart vomspreng/halsbrannsesongen og vi får prøve å strekke den så langt at vi øyner neste års evenement før sixpacken blir for fremtredende!!
Til den/de som hadde guts nok til i mitt fravær å sprette en av mine (for en senere anledning) innkjøpte høyoktan Lammershoek dessertviner kan jeg bare si at dette er ikke drikke for bedervede fyllefanter men reservert edlere og mer kompetente ganer! Tjuvgods smaker sjelden godt og dere fikk som fortjent!