Jeg og femåringen var ute på tur den første gangen. Ble ett par ostesmørbrød og en kald en på far på Q før vi sneiset innom Big Dipper og 6-7 skiver. Kveldsturen ble lagt innom Wurst som åpnet i går. Dessverre ingen pølser før nærmere neste helg, men all tappeølen (masse digg) hadde den sympatiske prisen av kroner 50.- , uansett type og styrke. Husets egen gjeddeøl anbefales på det sterkeste. En smule småløen i dag tidlig ja.........synd.
du skulle plinget på og gitt beskjed om at du kom forbi, eros.
jeg snakket med finger tidligere på dagen og vi ble enige om å ta det litt senere, når flere er tilbake fra feriestyr.
men jeg hadde dukket opp jeg, hvis jeg visste at du var i området.
brukte forøvrig dagen på en vinylrunde i byen, så det hadde gjort seg med en iskender og et par øl.
Langt unna H.R? Hvor lang mange minutter tar det med toget til OsloHuff, må alt skje så langt UNNA?
Regner med å stille dersom det ikke dukker opp noe helt uforutsett..sjølveste okkas storbonde og viking, verminski, tar med seg svirebror sjur til oslo lørdag 13. sept.
noen som vil spise middag og pilse med gutta på cafe sara utpå kvelden?
jeg vil, i alle fall.
alle som dukker opp i løpet av kvelden er automatisk med i trekning av fritt valgt okse fra vermins fjøs.
Film basert på en flott historie 8)nå sliter jeg noe jævlig...
kan det ha vært i fever pitch, første gang colin firth havner i senga med hun pripne frøkna?
nei, tror ikke det var noe sånt der...
btw, real men go in, unload and pull out!
Det skal jeg forsøke.. Må få noen til å passe ulven , men det skulle vel alltids være en råd med tingTa deg en tur HC!
bare noen dager igjen nå.
lørdag førstkommende, altså.
da møtes vi til middag på cafe sara kl. 19.30.
Okikrysset torggata/hausmanns gate
Du bomma, det er i morgen kveld du skal være der!Var innom Cafe Sara i dag og så at de solgte LPer i nabobygget![]()