Vermin
Hi-Fi freak
Det finnes mange veier til rom, mao mange typer hornjan#jan skrev:Det KAN det være, men heldigvis så vet jeg om andre ting og som er oxo er "livet" ;D
Det finnes mange veier til rom, mao mange typer hornjan#jan skrev:Det KAN det være, men heldigvis så vet jeg om andre ting og som er oxo er "livet" ;D
Sa du ROM ??Vermin skrev:Det finnes mange veier til rom, mao mange typer hornjan#jan skrev:Det KAN det være, men heldigvis så vet jeg om andre ting og som er oxo er "livet" ;D
Ingen årsak JanJanR skrev:
;DVermin skrev:Ingen årsak JanJanR skrev:
Tiltredes!BHO skrev:Gutten sin det! ;D
Ser ut som om vi blir ganske så mange samla i Horten, så et lite uoffisielt landsmøte på brygga der er vel ikke helt uaktuelt. 8)
Da kan vi ofte finne ut av mye rart vi ikke trodde vi trengte finne ut.
Skulle bare mangle! ;DCanales skrev:jan#jan var kjapt med å oppdatere hfs-profilen sin, ser jeg. ;D
SEFF 8)Canales skrev:jan#jan var kjapt med å oppdatere hfs-profilen sin, ser jeg. ;D
jan#jan skrev:SEFF 8)Canales skrev:jan#jan var kjapt med å oppdatere hfs-profilen sin, ser jeg. ;D
Jeg stresser ikke .... bare har litt dårlig tid ;D ;D
gut_man skrev:Foreslår at noen av dem som trenger oppstramming tar ansvar for årets t-shirts ;D
Takk ... er jo flere som heter JAN her .... så det er jo et visst håp om ok folk her ........ ;D ;DCanales skrev:jan#jan skrev:SEFF 8)Canales skrev:jan#jan var kjapt med å oppdatere hfs-profilen sin, ser jeg. ;D
heheh, du har gjort deg fortjent til det, velkommen i klubben.
jan#jan skrev:Takk ... er jo flere som heter JAN her .... så det er jo et visst håp om ok folk her ........ ;D ;DCanales skrev:jan#jan skrev:SEFF 8)Canales skrev:jan#jan var kjapt med å oppdatere hfs-profilen sin, ser jeg. ;D
BHO skrev:jan#jan skrev:Takk ... er jo flere som heter JAN her .... så det er jo et visst håp om ok folk her ........ ;D ;DCanales skrev:jan#jan skrev:SEFF 8)Canales skrev:jan#jan var kjapt med å oppdatere hfs-profilen sin, ser jeg. ;D
Nu vel...... : : : ;D
Jan Birger ?? ;DBHO skrev:jan#jan skrev:Takk ... er jo flere som heter JAN her .... så det er jo et visst håp om ok folk her ........ ;D ;DCanales skrev:jan#jan skrev:SEFF 8)Canales skrev:jan#jan var kjapt med å oppdatere hfs-profilen sin, ser jeg. ;D
Nu vel...... : : : ;D
jan#jan skrev:Takk ... er jo flere som heter JAN her .... så det er jo et visst håp om ok folk her ........ ;D ;DCanales skrev:jan#jan skrev:SEFF 8)Canales skrev:jan#jan var kjapt med å oppdatere hfs-profilen sin, ser jeg. ;D
gut_man skrev:Velkommen janjanjan.. Du driver vel og trener for harde livet nå, til HA's knallharde og fryktede innvielsesrituale? Det er Vermin som pleier få ansvaret for kreative ritualer, så er du advart ;D
TAKKgut_man skrev:Velkommen janjanjan.. Du driver vel og trener for harde livet nå, til HA's knallharde og fryktede innvielsesrituale? Det er Vermin som pleier få ansvaret for kreative ritualer, så er du advart ;D
Come on ... dere kan vel bedre ...... ;D ;D ;DCanales skrev:gut_man skrev:Velkommen janjanjan.. Du driver vel og trener for harde livet nå, til HA's knallharde og fryktede innvielsesrituale? Det er Vermin som pleier få ansvaret for kreative ritualer, så er du advart ;D
sluket og finger holder, vermin foretar innvielsesrituale.
det blir brutalt.
jan#jan skrev:Come on ... dere kan vel bedre ...... ;D ;D ;DCanales skrev:gut_man skrev:Velkommen janjanjan.. Du driver vel og trener for harde livet nå, til HA's knallharde og fryktede innvielsesrituale? Det er Vermin som pleier få ansvaret for kreative ritualer, så er du advart ;D
det blir brutalt.
Får skrå blikk ifra den andre soffan her nå ....... ;D ;DCanales skrev:jan#jan skrev:Come on ... dere kan vel bedre ...... ;D ;D ;DCanales skrev:gut_man skrev:Velkommen janjanjan.. Du driver vel og trener for harde livet nå, til HA's knallharde og fryktede innvielsesrituale? Det er Vermin som pleier få ansvaret for kreative ritualer, så er du advart ;D
det blir brutalt.
hva kan være bedre enn en kar som lever av stutmjølking?
vermin tar ikke fanger.
jan#jan skrev:Come on ... dere kan vel bedre ...... ;D ;D ;DCanales skrev:gut_man skrev:Velkommen janjanjan.. Du driver vel og trener for harde livet nå, til HA's knallharde og fryktede innvielsesrituale? Det er Vermin som pleier få ansvaret for kreative ritualer, så er du advart ;D
det blir brutalt.
Når dere trauste kara er her enda - så skal vel jeg og tåle det 8)BHO skrev:jan#jan skrev:Come on ... dere kan vel bedre ...... ;D ;D ;DCanales skrev:gut_man skrev:Velkommen janjanjan.. Du driver vel og trener for harde livet nå, til HA's knallharde og fryktede innvielsesrituale? Det er Vermin som pleier få ansvaret for kreative ritualer, så er du advart ;D
det blir brutalt.
Det er ikke brått sikkert du ønsker å vite hva vi kan......... 8)
Trøsten får være at vi lett lar oss avlede av å bli påspandert store mengder øl og brennevinBHO skrev:jan#jan skrev:Come on ... dere kan vel bedre ...... ;D ;D ;DCanales skrev:gut_man skrev:Velkommen janjanjan.. Du driver vel og trener for harde livet nå, til HA's knallharde og fryktede innvielsesrituale? Det er Vermin som pleier få ansvaret for kreative ritualer, så er du advart ;D
det blir brutalt.
Et enkelt triks ;D OG en vinner ...... skal se hva jeg kan få lagd ;D ;D ;Dgut_man skrev:Trøsten får være at vi lett lar oss avlede av å bli påspandert store mengder øl og brennevinBHO skrev:jan#jan skrev:Come on ... dere kan vel bedre ...... ;D ;D ;DCanales skrev:gut_man skrev:Velkommen janjanjan.. Du driver vel og trener for harde livet nå, til HA's knallharde og fryktede innvielsesrituale? Det er Vermin som pleier få ansvaret for kreative ritualer, så er du advart ;D
det blir brutalt.
Om det blir for meget .. så bør jeg ikke være så nøye :gut_man skrev:Hønndram ville være en ny vri ;D DIY er eksotisk!
Hehe. Skal mye til at det blir for meget, men du serverer sarte ganer må vite... Vi verdsetter ærlighet og nøyaktighet generelt og spesielt.jan#jan skrev:Om det blir for meget .. så bør jeg ikke være så nøye :gut_man skrev:Hønndram ville være en ny vri ;D DIY er eksotisk!
We're on a mission you know! ( tar det på stammespråket så vår formålsparagraf om å overta hele HFS ikke avsløres, blir mye bråk av det skjønner du)jan#jan skrev:Hornaliansen - Hornografi og Fostex har ligget på topp tre i hele kveld ... det er ikke værst ;D
Tar ansvar, velkommen JJCanales skrev:gut_man skrev:Foreslår at noen av dem som trenger oppstramming tar ansvar for årets t-shirts ;D
bra forslag.
hører du, finger?
Takk - tar en i XXL og to i XXXL ;D ;D ;D65finger skrev:Tar ansvar, velkommen JJCanales skrev:gut_man skrev:Foreslår at noen av dem som trenger oppstramming tar ansvar for årets t-shirts ;D
bra forslag.
hører du, finger?
65finger skrev:Tar ansvar, velkommen JJCanales skrev:gut_man skrev:Foreslår at noen av dem som trenger oppstramming tar ansvar for årets t-shirts ;D
bra forslag.
hører du, finger?
jan#jan skrev:Takk - tar en i XXL og to i XXXL ;D ;D ;D65finger skrev:Tar ansvar, velkommen JJCanales skrev:gut_man skrev:Foreslår at noen av dem som trenger oppstramming tar ansvar for årets t-shirts ;D
bra forslag.
hører du, finger?
vel ....... kanskje der er omvendt ;DCanales skrev:jan#jan skrev:Takk - tar en i XXL og to i XXXL ;D ;D ;D65finger skrev:Tar ansvar, velkommen JJCanales skrev:gut_man skrev:Foreslår at noen av dem som trenger oppstramming tar ansvar for årets t-shirts ;D
bra forslag.
hører du, finger?
har du tenkt å legge på deg utover høsten?