|
Takk for innspill, liker å vite at internett forhandlere er greie å handle medmadman skrev:Veldig greit å handle fra Madisound
-m
Har holdt meg langt unna, her er ting bestilt og betalt, skifter ikke mer nå, til og med kabling er i pakke post ;Dpengesluk skrev:Har du lest i stativhøyttalertråden, nå![]()
![]()
![]()
Setter meget stor pris på initiativet ;Djan#jan skrev:Det er neimen ikke så enkelt å lime sammen 2 plater og få et jevnt trykk over det hele . ihvertfall ikke med en bil .. det blir bare feil ...
HFSere ... jeg håper at dere kan hjelpe Milenko her med mål på kassen .. regne om ifra 30 mm til 22 mm - det blir så mye enklere og bedre for ham.
Eller om noen har tegninger med 22 mm ?? jeg vet ikke hvor kritisk sånt er men ......
På forhånd takk.... kan jeg bidra så skal jeg det seff
Om en ikke vet hvordan en limer sammen plater skikkelig - så risikerer han bare å få et kabinett som ikke er bra.
Siden han skal lage ET PAR onken .. og heller eksperimentere med hornløsninger så må kassa bli bra ifra start av.
Mvh
Jan Robert
Edit : Håper du syntes dette er greit av meg å si det sånn Milenko ...![]()
Mener jeg har lest noe om en mini Onken, men tror det var for 12", men det går sikkert an å regne ut dimensjoner...bare ikke for megHaavard skrev:Det er på DIY sidene den hyggelige tonen finnes.
Dette er en kjempefin tråd som jeg leser med entusiasme. Gleder meg til å se resultatet.
Et lite, dumt spørsmål.
- er det noen hensikt, fornuft å bygge en Onken med 10" element. Kunne vært en løaning hos meg
Håvard
BD-Design brukte vel det sammen med de første Orishornene: http://www.bd-design.nl/contents/en-us/d154.htmlHaavard skrev:Et lite, dumt spørsmål.
- er det noen hensikt, fornuft å bygge en Onken med 10" element. Kunne vært en løaning hos meg
Håvard
jan#jan skrev:Kryssfiner ... Skal du lime sammen 2 plater - var det 22 + 8 mm ??
Hvordan har du tenkt å løse den oppgaven ??
Blir å ta det med ro ja, ikke nå stress, fattern har rydda garasjen/arbeidsplass... kommer jo litt ann på min onkel, snekkeren om når han har tid osv.jan#jan skrev:Husk - TA DET MED RO !!
Dette er et prosjekt hvor du har allverdens tid - ta deg tid til detaljer - ha nok kaffe og noe til.
Vær nøye på alle mål.
Nå husker jeg ikke helt ... hva med finnish ?
Hva er gæærnt med det a ?? hææh ?? Trur u at du ser no bedre ut sjæl eller ?? ;D ;D ;Dpengesluk skrev:Hehehe... synes jeg ser dere, ja....