Men HVA var det som gjorde at de ble regnet som bedre?? Du er med i dansen igjen om du tar DEN.. burde ikke være for vanskelig for en med din tekniske innsikt, lange erfaring og intelligens av nærmest uforestillbare proporsjoner ;D ;DLMC skrev:
You nailed it! Way to go! Men jeg hadde blitt JÆVLIG skuffet om du ikke hadde kommet opp med den, altså. Bildet er stort nok og konkurrentene kjenner du jo.LMC skrev:den er fasekorrigert og magnetene står over hverandre i en rett linje
hit med flaska! ;D
"Je tæk'n!"room skrev:350 000,- før skatt sluket. Minst.. (uten drivere)..
Tyske-Kurt ja, et helt rått full-GOTO system med 7 m. lange basshorn med kompresjonsdrivere. Står på besøkslista mi!BigSwifty skrev:Noen sier at horn stjeler verdifull stueplass fra familien. For noe tull!
Med den holdningen der får du pent vente eller gjøre jobben sjæl. Stygt å mobbe våre asiatiske venner på den måten :'( :'(Canales skrev:kom igjen, sluk.
spytt ut.
har brukt 8 min på google uten å finne ut av det.
gir opp.
for mitt utrente øye ser det ut som noe jbl-tad-kladd slengt sammen av japanere som har fått i seg dårlig fugu-sushi.
eventuelt hong-kong-kinesere som har bomma stygt med chicken gong bao'en.
Hvorfor får jeg ikke sånne tegninger av arkitekten?pengesluk skrev:Mens dere grubler så kan vi gi en liten oppgave til entreprenørene på Forumet:
Ca. kostnadsoverslag på dette bygget??
Ser den.....ceroxol skrev:Hmm.. Klarer ikke å unngå assosiasjoner til et kvinnelig kjønnsorgan når jeg ser den der - spesielt i den fargen.. Har jeg blitt for Horny?JanR skrev:
Kul farge.
/jan
Hadde ikke likt å blåst i den luren der uten å tørke av tuten førstemotikon skrev:Huff- slik lese om oversvømmelse er alltid trist lese. Godt at en har svirebrødre som trår til når det er krise
Jeg er betatt og synes noen av hornkreasjonene er spennende, utseendemessig.
For noen mnd siden var dette profilbildet mitt på FB: