J
J.J
Gjest
For å være ærlig, min første tanke var at den kassa kan da umulig være stor nok for den woofern?kompakthøytalere
Røfflig så vil jeg anslå over 1m3 - og vil tro han er i mål da...
For å være ærlig, min første tanke var at den kassa kan da umulig være stor nok for den woofern?kompakthøytalere
Jeg liker idéen, men en ekstra bass/mellomtone (3-veis) hadde nok gjort seg i det oppsettet. Suben ser ut som et tapped horn som har begrenset båndbredde oppad, og hornet er likeså begrenset nedad. Rent visuelt er det kult i mine øyne.
Polish horn project - Mirosław Markiewiczbuilt a high-end speaker system for Kartogen Audio Design "using the best multi cell TAD TH4001 horn and Radian PB950 and Beyma 15B100R drivers chosen to meet the requirements of the highest sound sound whilst harmonizing with any tube or transistor system. The entire speaker is of my own design including the metal work which I sourced locally."
Abonnerer selvsagt på denne tråden. Orishorna, de som Ørnbjørn la inn nå sist og disse til Bambadoo nettopp er visuelle favoritter. Sammen med Uno Nano såklart.Åjøss... RoDa her inne ... et godt tegn
Dette er Viva sitt Master Horn System med Viva Aurora forsterkere. Hørte systemet hos Audio Bottega i Riga - rått!!! Hørte også på Credenza som er mer realistisk priset - og på ønskelisten
Lurer på hva han gjør med de Goldmund-forsterkerne? Beolab 3 er jo aktive...Etter Zordan fekk seg Spotify var det ikkje så farleg med å komme seg til platene lengre.
Fryktelig trist historie med Todd's sønn, Todd er en kjernekar, alltid villig til å hjelpe og dele. Tenk hvor godt vi har det her til lands, og sleng en slant i brønnen til en god sak (kort fortalt, Todd's sønn døde i går, de hadde ikke livsforsikring el.l. og må dekke alle begravelseskostnader etc. selv).Til dem det angår/for de Altec interesserte... - gi Todd W. White / Altec User's Board en hjelpende donasjon...
Den er full med Mundorf sølv i olje og internkabling fra Roald Mikkelsen. Spiller med Telefunken 6922 diamond bottom, hvis jeg ikke husker feil.Den Kora forsterkeren kunne jeg tenkt meg...
Er JVC så galt da?Ser jo ut som en million iforhold til et JVC eller AIWA anlegg....