Tight og fint - men vi spilte ikke på mye bassfokusert musikk så noen virkelig inntrykk av alle parametre var ikke så lett å få. Men vi spilte et par tre skiver jeg har selv. Ville ikke bytte mot mitt system.Hvordan var lyden på det basshornet, Sluk?
Ja, og vi lekte oss med å koble over fra digitalt til passiv deling, og mellom hornriggen og La Scala, og CD kontra vinyl. Med tanke på forskjell i pris og kompleksitet så gjorde ikke La Scala skam på seg vil jeg si!Tøfft og se La Scala står fremst.....
Ja, og vi lekte oss med å koble over fra digitalt til passiv deling, og mellom hornriggen og La Scala, og CD kontra vinyl. Med tanke på forskjell i pris og kompleksitet så gjorde ikke La Scala skam på seg vil jeg si!Tøfft og se La Scala står fremst.....
På bildet gjør jeg nytte som støtte til armtårnet på Hr, Bertoncelli's "Garrardzilla" - et 100 kg. beist i skifer og bronse - på fjærende underlag! Svært lite originale Garrad deler tilbake der. Med 8 x Hiraga "Le Monstre" kl.A forsterkere pluss lokal hetebølge (juni) så er det ikke rart at vi er svette på bilde! Måtte vente til natta før vi orket å høre musikk
Stefano lagde også en serie med superenkle 12" armer, Big Swifty sikret seg en som han bruker på sin Garrard nå.
Bloggen hans er en av de beste. Mye bra musikktips, interessante utstyrsbetraktninger etc.
TWOGOODEARS - トゥーグッドイアーズ
Ei lita snelle med for stor kassegitar (sitat fra Sluket) gjengitt over det anlegget, funker det?
Tror ikke alle skjønner at det der er en høyttaler.
He-he, det ble kanskje litt sanitærpreg over den fargen ja. Finish kan jo lages etter eget ønske , men det er et system som krever sitt rom. Uansett et elegant alternativ til de som ikke bygger selv.selges her hjemme av Endpoint...
sikkert mulig å få en spiselig pris og slippe pissoir fargen
Ah... Hadde jeg vist at det fantes fargeløse folk her inne skulle jeg lagt inn bildet i svart/hvitt.Jeg nekter å trykke "Liker" på noe med en slik farge!!!!
Spennende saker Orso. Noen detaljer du kan dele om designe? Ser at munningen har noe som likner en difraksjonsspalte? Mulig å få se adapteren mot driver?
"Mellomtonehornet" på toppen er et såkalt "biradialt" flat front horn. Det er det Don Keele kaller et slikt design og biradialt indikerer her en diffraksjonsspalte. Strengt tatt bruker biradialt feil av alle. Også de gamle såkalte biradiale JBL horn er egentlig ikke biradiale i rett forstand, men det er en annen diskusjon.Spennende saker Orso. Noen detaljer du kan dele om designe? Ser at munningen har noe som likner en difraksjonsspalte? Mulig å få se adapteren mot driver?