Takk til Power'n for som vanlig morsom og observant presentasjon. Vi deler ofte mange av de samme meninger, og jeg lærer jo alltid noe av å gå sammen med deg. Også veldig hyggelig å gå sammen med andre OAS'ere.
Denne gang ble jeg først "lurt" av den nye Sopra'en. Var litt imponert, helt til det begynte å gå opp for meg hvordan bassen "boomet" sammenlignet med anlegg på naborommet. Oppfattet det ikke til å begynne med.
som vanlig mange hyggelige mennesker å treffe - mange har vært inne og kommentert i denne tråden.
Skal vi dog også være flinke til å passe på "de nye" - evt mer aktivt rekruttere folk? Eller skal vi gi f... og bli en gammel gjeng som har det gøy når vi møtes? Og - er det ikke synd man ikke møtes oftere?
Rent ellersmessig var det flere fine lydopplevelser. Litt synd at ikke flere var til stede når ZenSati skiftet mellom sine ulike kabler og holdt alt annet konstant. DET - kunne jo ført til diskusjoner. "Hvem hører hva, hørte man det man hørte osv". Men, det finnes jo andre tråder til den slags...
Mvh
JMK