Lørdag til søndag?Hotellrom er booket. Men fikk bare budsjett rom. Noen har tydeligvis tatt alle de fete før meg Men det er ett sted å sove
Kan jo muligens få sneket med den bærbare boomboksen? Treveis på batteri med Bluetooth. Seas L26Roy bass med 2 slaver og den nye king coaxen til seas.Deler rom med thohaug, så noe skal vi nok finne påDer våknet den gutten også, har du fått med deg flere av gutta?Business-rom fra fredag til søndag bestilt. Mulig Skedsmo Audio stiller med et lite party anlegg i år?
Vis vedlegget 453351
Fredag til søndag [emoji6]Lørdag til søndag?Hotellrom er booket. Men fikk bare budsjett rom. Noen har tydeligvis tatt alle de fete før meg Men det er ett sted å sove
Stort sett bare bermen som skal bryske seg, så det lønner seg nok å være litt hardhudet. Neida, for min del har jeg bare gode opplevelser sammen med de som jeg vet kommer for overnatting - kjenner jo ikke alleOg DA fikk jeg omsider ut fingern!
Avgjørelsen er omsider tatt. Lurvete nødrom er booket fredag-søndag. Horten, ich komme!
Til info for andre slakapungrotter som fremdeles ikke har booka rom: Hovedhotellet er tydeligvis fullstendig fullbooka, og bryggehotellet -hevdes- å være fullbooka på nettsidene deres. Løsningen er å gå inn på booking.com og ta det derfra. De har fremdeles noen rom tilgjengelig på bryggehotellet.
Jeg er fremdeles litt skeptisk til om dette egentlig er en god ide, med tanke på hva slags mennesker som kan tenkes å dukke opp på åstedet, og hvilke intensjoner de kan ha for helgen....
Har du hvert så ufin att du er redd for helsa?Og DA fikk jeg omsider ut fingern!
Avgjørelsen er omsider tatt. Lurvete nødrom er booket fredag-søndag. Horten, ich komme!
Til info for andre slakapungrotter som fremdeles ikke har booka rom: Hovedhotellet er tydeligvis fullstendig fullbooka, og bryggehotellet -hevdes- å være fullbooka på nettsidene deres. Løsningen er å gå inn på booking.com og ta det derfra. De har fremdeles noen rom tilgjengelig på bryggehotellet.
Jeg er fremdeles litt skeptisk til om dette egentlig er en god ide, med tanke på hva slags mennesker som kan tenkes å dukke opp på åstedet, og hvilke intensjoner de kan ha for helgen....
DIY-innslag er velkommen, stikker innom på søndag.Det blir DIY på rom 217, Bryggen. Per-Børge og jeg stiller med hvert vårt.
Tenk å bruke så mye penger på en helg. Messerom og overnatting, bare for moro, men så er de andre 51 helgene i året stort sett gratis
Vel møtt på rom 217!
Vidar
Ingen med oppfatning om dette?Ang. overnatting:
Booking.com frister bl.a. med noe som kalles Sjømilitære Samfunn
Det ser da uvanlig trivelig ut.
Og det er da ikke så langt å gå.
Noen grunn til å styre unna?
Er litt skeptisk du?Lurer på om du har noe uoppgjort med noenOm du booker deg inn der, så fortell oss for all del hvordan det opplevdes. Som herr Sluk er inne på så er det jo greit å ha et godt alternativ til neste år. (om man tør komme tilbake)
Hvis vi erklærer en langtidsplan for neste år kommer det til å bli et jævla kjør på bestillinger der.Der så det usedvanlig elegant og trivelig ut! Og selvsagt helt uten stress fra messefolk og lugubre tilreisende... Den tar vi neste år.
Bra tips Otto!
Ser de har lunsjservering... hmmm.....
Hovedsaklig går det mest i frykt for det skremmende konseptet "sosialisering"Er litt skeptisk du?Lurer på om du har noe uoppgjort med noenOm du booker deg inn der, så fortell oss for all del hvordan det opplevdes. Som herr Sluk er inne på så er det jo greit å ha et godt alternativ til neste år. (om man tør komme tilbake)