Audiophile-Arve
Æresmedlem
Vi kjem frå Audiophile.no iallfall. Må sjå litt kva som røyrer seg for tida.
Enig. Mye kjekkere å sitte ute å ta seg en øl uten å fryse seg halvt i hjel.får satse på at de holder samme helg, eller helst ennå tidligere neste år....
Second that, neste år planlegger jeg slik som noen andre her og kjøre langhelg, og da foretrekker jeg muligheter for utepils med sol og varmeEnig. Mye kjekkere å sitte ute å ta seg en øl uten å fryse seg halvt i hjel.får satse på at de holder samme helg, eller helst ennå tidligere neste år....
Du får ta med deg Sveinung & Co ned på en night cap i baren etter Microbryggeriet.
Det er vel denne det....Svingte innom ene rommet ved resepsjonen, der fikk vi minidemo av Lyngdorf himself- før messestart ! - morsomt !
Åpen baffle med amt/6» mt/6x12» bass fungerte «ok» !!
God tur! Du får forsvare Høybråten og omkringliggende områders (gode)rykteGroruddalen Limousine Service er underveis med destinasjon Horten
Hotel Åsgårdstrand
8,6Flott110 gjesteanmeldelser fra Hotels.comAntall poeng av 10 fra Hotels.com-kunder. Klikk for å se kundenes anmeldelser av dette hotellet
Reiserangering fra TripAdvisor: 4141 anmeldelser
Hotels.com™ RewardsSamle 10 netter og få 1 bonusovernatting* med Hotels.com™ Rewards
Betyr ikke det at du er på sporet av noe veldig bra )Ble lite begeistret i år. :/ Mye flott, men jaggu om jeg vet om det er verdt pengene.
Jeg synes de skiller seg ut da de gir en mere naturlig og "ekte" lyd enn apekasser, hvis jeg kan si det slik. Problemet er at hvis du har dragning mot pop/rock, synes jeg det blir litt tamt og litt lite dynamikk. Liker du derimot f.eks kirkekonserter med kor, er innsikten dette oppsettet gir helt i toppsjiktet.Ville forventet at de andre skulle få bryne seg skikkelig på de nye høyttalerene til PM Audio (har ikke hørt dem) så det var jo interessant at de ikke stakk seg ut som overlegne.
Men til en mill for et par bør de gjøre alt bra...IMHOJeg synes de skiller seg ut da de gir en mere naturlig og "ekte" lyd enn apekasser, hvis jeg kan si det slik. Problemet er at hvis du har dragning mot pop/rock, synes jeg det blir litt tamt og litt lite dynamikk. Liker du derimot f.eks kirkekonserter med kor, er innsikten dette oppsettet gir helt i toppsjiktet.Ville forventet at de andre skulle få bryne seg skikkelig på de nye høyttalerene til PM Audio (har ikke hørt dem) så det var jo interessant at de ikke stakk seg ut som overlegne.