Lyden blir sikkert ikke verre...Tar det på video
Husk, bruk hodetelefon!Tar det på video
Mest til og litt fra.Den gang jeg var der var du litt til og fraEt år jeg ikke var der.
Da bygger jeg hytte.
Jeg ogsåHvis det mot formodning skulle bli noe av satser jeg på å ta turen.
Problemet er vel at det er vanskelig å komme med en bekreftelse slik verden ser ut nå. Tipper du kan følge med på fotballkamper når de starter opp igjen. Ser du (noen) folk på tribunene blir det messe, hvis ikke blir den sikkert avlyst.Fint om det kan bekreftes at det blir messe som annonsert.
Må finne ut på annen måte da. Fotball er en ubrukelig indikator for meg.Problemet er vel at det er vanskelig å komme med en bekreftelse slik verden ser ut nå. Tipper du kan følge med på fotballkamper når de starter opp igjen. Ser du (noen) folk på tribunene blir det messe, hvis ikke blir den sikkert avlyst.
Du greier vel å slå nummeret til Terje å spørre? Burde ikke være noe stort problem..Må finne ut på annen måte da. Fotball er en ubrukelig indikator for meg.
Tenkte ikke tanken.Du greier vel å slå nummeret til Terje å spørre? Burde ikke være noe stort problem..
Bare å hive seg med _ Alltid godt med kjentfolk i Horten. Tips: Book hotell i dag. (Det kan avbestilles helt frem til ankomstdato )Aldri vært på Horten messen, kunne vært moro med en dags tur i det minste Så hadde det vært koselig å treffe noen av folkene her inne
mvh
Ja det hadde kanskje vært en ide Det er sikker noen som kjører forbi her som jeg kunne sittet på med, er lite kjørbar for tidenBare å hive seg med _ Alltid godt med kjentfolk i Horten. Tips: Book hotell i dag. (Det kan avbestilles helt frem til ankomstdato )
Kvervulanter finnes det langt flere av...Finnes det flere enn 200 hifi interesserte da?
Er vel helt enig, slik det er nå i Norge feiger jeg ut.Dette er vel den ultimate smittebombe? Små trange rom, hvor folk samles i den smale gangen i rommet... og kanskje noen som henger over hverandre i baren.
Der kom den ja. Det ante meg.
Ja helt enig, det er dette vi kaller dugnad.Der kom den ja. Det ante meg.
Jeg tror det vil være lurt av Terje og Jørgen og avlyse årets Horten messe også.
Jævla surt, men tross alt bedre enn å leke virus rulett.
Er verst for utstillerne som må stå i samme rommet hele dagen med folk inn og ut hele tiden. Men hvis utstillerne står kledt i fullt smittevernutstyr, kun tar 3 personer inn i rommet ad gangen og desinfiserer rommet mellom hver pulje...så trooor jeg messen kan la seg gjennomføre, + at pølser og kaffe kun blir servert ut gjennom et lite gluggevindu i en liten pølsekiosk på utsiden av hotelletVeldig synd om det må avlysast, men no går visst utviklinga galne vegen. Det er vel vanskeleg å organisere å sleppe publikum inn puljevis, og halde kontroll med gjeldande maksimaltal heile tida.