Jeg la f.eks. merke til i hvert fall to herrer fra Trafomatic Audio på en del av bildene som kun var merket Moiz Audio. Det er jo ikke hver dag man har serbisk besøk.
Jeg la f.eks. merke til i hvert fall to herrer fra Trafomatic Audio på en del av bildene som kun var merket Moiz Audio. Det er jo ikkehver dag man har serbisk besøk.
Jeg la f.eks. merke til i hvert fall to herrer fra Trafomatic Audio på en del av bildene som kun var merket Moiz Audio. Det er jo ikkehver dag man har serbisk besøk.
Jeg la f.eks. merke til i hvert fall to herrer fra Trafomatic Audio på en del av bildene som kun var merket Moiz Audio. Det er jo ikke hver dag man har serbisk besøk.
Stemmer det. Saša Čokić og Milorad Despotovic fra TA var på messa hele helga. Veldig hyggelig å møte dem i Horten. Det ble flere runder i baren og indisk mat på lørdagskvelden. Sasa hadde forøvrig med sine egne klokker på messa; Audio-Technica ATH-W1000
Mtp. lyd på de forskjellige anleggene så har jeg et meget avslappet forhold til dette. Jeg har to ganske forskjellige anlegg hjemme, med fulltonehorn og rør i det ene, apekiste og transistor i det andre. Det blir litt til at dette er referanser man da har som utgangspunkt når man hører på de forskjellige oppsettene. I mine ører så var oppsettet på 212 med Musical Affairs / Trafomatic Audio det som ligger nærmest mitt eget rør/fulltone oppsett. Mye mer slam i MA kassene, elementstørrelse & Field Coil så var dette også å forvente.
Fikk Moiz til å grave opp denne før han dro på messa, og den leverte. Den hurtigheten kan jeg bare glemme hjemme på MonoPulsene, MAE SET-1 og TakeT H+ holder nok samme kaliber.
Hi-Fi Guiden / Pilar var et anlegg som jeg likte veldig godt. Mange assosiasjoner med MonoPulse, men Wilson Benesch trekker lett det lengste strået når det gjelder finish. Jeg har stor sans for litt enkle toveis konstruksjoner med dome diskant - selv om denne er 2.5
Beste musikk må gå til BoLu Audio som hadde på en plate med Take 6 (har vært stor fan fra første plate) da jeg kom inn. Flott vokalpresentasjon på disse svenske fargebombene (Guru QM10TWO).
Kjempeimponert over STUDER båndspilleren! Ett av messens desiderte høydepunkt!!! Spesielt når Jen Chapin tolket Stevie Wonders "You haven´t done nothin´". Takk for en engasjerende demo Terje!
Det tror jeg går bra mteinum.
Arild bruker å være rolig som skjæra på tunet, men det kommer noen vel gjennomtenkte kommentarer som svar på tiltale.
Dog ikke uten humor slik jeg kjenner ham.