Tar du med deg (deler av) ditt anlegg, RE?Watt skal ha eget rom på årets messe. Om jeg husker riktig blir vi på nr. 217 på Bryggen. Vi skal spille på Krell, Bladelius, Wilson, Transparent og Whistler
Roy
Ja, bortsett fra vinylriggen (som jeg ikke gidder å pakke ned og opp for en helg), så tar jeg med anlegget. Dermed får allmuen anledning til å se og høre hva slags oppsett en av hifijournalistene i kongeriket spiller på til daglig og som brukes som referanse når jeg tester annet utstyr.Tar du med deg (deler av) ditt anlegg, RE?Watt skal ha eget rom på årets messe. Om jeg husker riktig blir vi på nr. 217 på Bryggen. Vi skal spille på Krell, Bladelius, Wilson, Transparent og Whistler
Roy
Cheers!
Tror jeg må melde pass i år også Power`n, 8.sept har kona lurt meg med på et fly som bringer meg til Alcudia, til etterlengtet sol og varmeBommer du på hælja Gismo, kan du jo alltids vende snuten mot Gøteborg helgen etterI år må jeg også se å få somlet meg dit, er jo ikke så langt bare je finner vægen ut av skogen
gismo
Da kan vi jo handle brennvinskvote og greier. juhu....ha en riktig god høstferie i sommer.
Ja, ja det er et slit. Noen må dra på ferie for å slite med solkrem, sol og paraplydrinker, mens atter andre må vandre metel etter metel korridorlangs på en HiFi messe.Tror jeg må melde pass i år også Power`n, 8.sept har kona lurt meg med på et fly som bringer meg til Alcudia, til etterlengtet sol og varmeBommer du på hælja Gismo, kan du jo alltids vende snuten mot Gøteborg helgen etterI år må jeg også se å få somlet meg dit, er jo ikke så langt bare je finner vægen ut av skogen
gismo
Da kan vi jo handle brennvinskvote og greier. juhu....ha en riktig god høstferie i sommer.
Så da får HiFi være HiFi, vi får heller ta det igjen senere
gismo
Regelbrudd Fugazi...Ja, ja det er et slit. Noen må dra på ferie for å slite med solkrem, sol og paraplydrinker, mens atter andre må vandre metel etter metel korridorlangs på en HiFi messe.Tror jeg må melde pass i år også Power`n, 8.sept har kona lurt meg med på et fly som bringer meg til Alcudia, til etterlengtet sol og varmeBommer du på hælja Gismo, kan du jo alltids vende snuten mot Gøteborg helgen etterI år må jeg også se å få somlet meg dit, er jo ikke så langt bare je finner vægen ut av skogen
gismo
gismo
uansett må jo noen gjøre det, så da blir det vel slik.
Synd på oss gitt
Kan Fugazi vennligst forklare om han trykket på feil knapp eller utdype reglbruddet?Regelbrudd Fugazi...Ja, ja det er et slit. Noen må dra på ferie for å slite med solkrem, sol og paraplydrinker, mens atter andre må vandre metel etter metel korridorlangs på en HiFi messe.Tror jeg må melde pass i år også Power`n, 8.sept har kona lurt meg med på et fly som bringer meg til Alcudia, til etterlengtet sol og varmeBommer du på hælja Gismo, kan du jo alltids vende snuten mot Gøteborg helgen etterI år må jeg også se å få somlet meg dit, er jo ikke så langt bare je finner vægen ut av skogen
gismo
gismo
Synd på oss gitt
gismo
Hehe. Ikke regelbrudd nei. Med IPhone som nettleser er det lett å komme bortiRegelbrudd Fugazi...Ja, ja det er et slit. Noen må dra på ferie for å slite med solkrem, sol og paraplydrinker, mens atter andre må vandre metel etter metel korridorlangs på en HiFi messe.Tror jeg må melde pass i år også Power`n, 8.sept har kona lurt meg med på et fly som bringer meg til Alcudia, til etterlengtet sol og varmeBommer du på hælja Gismo, kan du jo alltids vende snuten mot Gøteborg helgen etterI år må jeg også se å få somlet meg dit, er jo ikke så langt bare je finner vægen ut av skogen
gismo
gismo
Synd på oss gitt
gismo
Da er det oppklart FugaziHehe. Ikke regelbrudd nei. Med IPhone som nettleser er det lett å komme bortiRegelbrudd Fugazi...Ja, ja det er et slit. Noen må dra på ferie for å slite med solkrem, sol og paraplydrinker, mens atter andre må vandre metel etter metel korridorlangs på en HiFi messe.Tror jeg må melde pass i år også Power`n, 8.sept har kona lurt meg med på et fly som bringer meg til Alcudia, til etterlengtet sol og varmeBommer du på hælja Gismo, kan du jo alltids vende snuten mot Gøteborg helgen etterI år må jeg også se å få somlet meg dit, er jo ikke så langt bare je finner vægen ut av skogen
gismo
gismo
Synd på oss gitt
gismo
den " knappen " desverre.
Ps jeg skal til Horten og håper å få treffe mange av dere der.
Skulle ikke Horny nedover i morgen tro, haike ?Hmm - fanken. Hadde jeg hatt bil/mc tilgjengelig når jeg sitter her i Oslo hadde jeg selvsagt tatt turen til Horten...
Ahhh, synd. Ikke at du må hjem men....Må tilbake (hjem) til Haugesund i morgen og det er lite tilgjengelige fly ledig. Så i 1100 tiden er jeg på flyet.
Men fikk med meg Coldplay konsert på Torsdag i den Hague ihvertfall.
Var noen små sorte på fancy stativer. Var dessuten en danske (tror jeg) som sto for demoen. Jeg tok bilder, men de er foreløpig på tlfVar det Raidho i 1. etg. du lyttet til? Låt SVÆRT potent der ja.
Helt klart!Jeg var innom i dag, og mitt beste øyeblikk var en Tannoy-høyttaler hos Stereofil. Etter sigende en prototype av noe som kanskje var Definition-serien; bestykket med et koakselement rundt 10 tommer. Meget behagelig lyd og super bass/tyngde. Stereofil må gjerne kommentere denne høyttaleren hvis de har anledning.
Ellers var messen tro mot "kjip" musikk. Kred til RES som tok imot bestilling på Britney Spears av en besøkende. Innbiller meg at innspillingen ikke var allverden, for det låt litt vel tamt.
Flere enn meg som lot seg imponere hos Stereofil?
Nettbuss, linje 7 fungerer alldeles fotreffelig.Hmm - fanken. Hadde jeg hatt bil/mc tilgjengelig når jeg sitter her i Oslo hadde jeg selvsagt tatt turen til Horten...
Så mange som tok bilder så vil regne med at de kommer i kveld/morgen.Men bildene uteblir.....
Jeg holder på å lage et album fra messa som blir lagt ut senere i kveld. Da blir det bilder fra alle rom/utstillere.Men bildene uteblir.....
kommer nok.. mange med kamera rundt halsen som var på messen..Men bildene uteblir.....