HumminGuru S-DUO

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Musikkmannen

Helårsstemmer
    Ble medlem
    11.11.2006
    Antall liker
    23.411
    Sted
    I kjelleren
    Torget vurderinger
    2
    ...men tilbake til mitt spørsmål, hvor lenge etter vask venter dere før pickup er i bruk igjen?

ELJ

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.09.2008
    Antall liker
    3.042
    Sted
    Harstad
    Torget vurderinger
    26
    ...men tilbake til mitt spørsmål, hvor lenge etter vask venter dere før pickup er i bruk igjen?
    Jeg pleier å senke pickupen på den pad som medfulgte, vente noen minutter og så kjøre på.

Musikkmannen

Helårsstemmer
    Ble medlem
    11.11.2006
    Antall liker
    23.411
    Sted
    I kjelleren
    Torget vurderinger
    2
    Jeg pleier å senke pickupen på den pad som medfulgte, vente noen minutter og så kjøre på.
    Trodde den padden var til å tørke og eventuelle "vannrester" i selve vaskeren. Har aldri turt å sette diamanten oppe på den padden. Mulig jeg tar helt feil.
    Jeg setter armen tilbake på plass å lar den hvile i ca 15 minutter før bruk.

• Liker
    Reaksjoner: ELJ

ELJ

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.09.2008
    Antall liker
    3.042
    Sted
    Harstad
    Torget vurderinger
    26
    Trodde den padden var til å tørke og eventuelle "vannrester" i selve vaskeren. Har aldri turt å sette diamanten oppe på den padden. Mulig jeg tar helt feil.
    Jeg setter armen tilbake på plass å lar den hvile i ca 15 minutter før bruk.
    Noen ganger gjør jeg det, andre ganger lar jeg det bare tørke. Har bare vasket pickupene mine en gang hver siden jeg fikk den

Musikkmannen

Helårsstemmer
    Ble medlem
    11.11.2006
    Antall liker
    23.411
    Sted
    I kjelleren
    Torget vurderinger
    2
    Er på runde tre på de pickupene jeg har hatt lengst, men vask nummer to på de fleste. Så den blir ikke brukt hver dag her heller.

ELJ

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.09.2008
    Antall liker
    3.042
    Sted
    Harstad
    Torget vurderinger
    26
    Er på runde tre på de pickupene jeg har hatt lengst, men vask nummer to på de fleste. Så den blir ikke brukt hver dag her heller.
    Ser i bruksanvisningen at du fjerner gummiringen, setter inn tørke pad og lander diamanten forsiktig på pad som nå er fuktig. Det samme gjøres med undersiden av huset på pickupen hvis den er fuktig der. Har selv brukt pad tørr og det er altså feil

JMM

Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Antall liker
    9.853
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Synes batteriene varer kort på s-duo, noen andre som har bemerket det?

Har gitt min opp av samme grunn. Gidder ikke styre med batteri inn og ut hele tiden, så jeg bruker heller FLUX-Sonic og min haugamle Kina-vekt.

Musikkmannen

Helårsstemmer
    Ble medlem
    11.11.2006
    Antall liker
    23.411
    Sted
    I kjelleren
    Torget vurderinger
    2
    Har gitt min opp av samme grunn. Gidder ikke styre med batteri inn og ut hele tiden, så jeg bruker heller FLUX-Sonic og min haugamle Kina-vekt.
    I og med jeg bruker ul-delen så sjelden så har jeg tenkt at det ikke er så farlig. Jeg klarer å sette inn (og ta ut) batteriene en/to ganger i året.

JMM

Slava Ukraini!
    Ble medlem
    27.11.2016
    Antall liker
    9.853
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    4
    Jeg renser nålene litt oftere enn som så, men mest av alt var det irritasjonen som gjorde at jeg la den bakerst i skuffen.

ELJ

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.09.2008
    Antall liker
    3.042
    Sted
    Harstad
    Torget vurderinger
    26
    Mine batterier har vart lenge nå. Men er enig i at det er dumt at de tappes når HG ikke er i bruk. Man kan jo ta ut batteriene slik HOJ gjør.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn