Takker, tester når jeg kommer hjem.Hvis du legger øret helt inntil så skal du høre en svak lyd av UL. Trodde også det var noe feil med min siden jeg ikke hørte den først.
Takker, tester når jeg kommer hjem.Hvis du legger øret helt inntil så skal du høre en svak lyd av UL. Trodde også det var noe feil med min siden jeg ikke hørte den først.
Jeg pleier å senke pickupen på den pad som medfulgte, vente noen minutter og så kjøre på....men tilbake til mitt spørsmål, hvor lenge etter vask venter dere før pickup er i bruk igjen?
Trodde den padden var til å tørke og eventuelle "vannrester" i selve vaskeren. Har aldri turt å sette diamanten oppe på den padden. Mulig jeg tar helt feil.Jeg pleier å senke pickupen på den pad som medfulgte, vente noen minutter og så kjøre på.
Noen ganger gjør jeg det, andre ganger lar jeg det bare tørke. Har bare vasket pickupene mine en gang hver siden jeg fikk denTrodde den padden var til å tørke og eventuelle "vannrester" i selve vaskeren. Har aldri turt å sette diamanten oppe på den padden. Mulig jeg tar helt feil.
Jeg setter armen tilbake på plass å lar den hvile i ca 15 minutter før bruk.
Ser i bruksanvisningen at du fjerner gummiringen, setter inn tørke pad og lander diamanten forsiktig på pad som nå er fuktig. Det samme gjøres med undersiden av huset på pickupen hvis den er fuktig der. Har selv brukt pad tørr og det er altså feilEr på runde tre på de pickupene jeg har hatt lengst, men vask nummer to på de fleste. Så den blir ikke brukt hver dag her heller.
Synes batteriene varer kort på s-duo, noen andre som har bemerket det?
I og med jeg bruker ul-delen så sjelden så har jeg tenkt at det ikke er så farlig. Jeg klarer å sette inn (og ta ut) batteriene en/to ganger i året.Har gitt min opp av samme grunn. Gidder ikke styre med batteri inn og ut hele tiden, så jeg bruker heller FLUX-Sonic og min haugamle Kina-vekt.