Etter 15 år uten, er tiden atter inne.....
Denne flotte Jack Russel Terrier tispen kommer til oss om 9 dager
Vis vedlegget 327062
He he. Ikke mobb Igor - hilsen kona. Men du har nok helt rett...Mmmm ... synes nå ærlig talt at Nipper hadde passa bedre... ikke ondt meint, men...
Hunden min bamse elsker musikk uansett hvilken sjanger har jeg funnet ut , men man må ha selvfølgelig vett når man skrur opp og be hunden forlate romet det gjør jeg , dette med toner som vi ikke hører plager ikke hunden min ihvertfall , når jeg spiller litt guns roses liker bikkja og sitte i sofaen , spiller jeg country musikk , blues osv osv liker bikja og ligge i mellom høyttalerne på gulvet men det passer meg fint lyden blir bedre av det tru det eller eiHvordan er det med hunder og Hi-Fi? Stikker bikkja vekk når dere spiller? Eller avhenger det av musikken?
Hva med overtoner som vi ikke hører??
Det var da et fantastisk flott oppsett du har KjellRHer i huset er det olme Igor som passer på elektronikkstæsjet...
Vis vedlegget 347173
Tenk på hvordan det kunne gått om du hadde trukket frem trekkspillet.....I 2006 tok vi til oss ei Cavalier-tispe som da vaar 3,5 år gammel. En fantaskisk hund, som dessverre måtte forlate oss sist februar. Vi bodde da i et hus hvor soveromma var i andre etasje, og buret sto åpent oppe på gangen, som natthus... En kveld utpå seinhøsten jeg var aleine hjemme, fikk jeg et innfall og dro fram tenorsax'en og fyrte igang. Bildene var nesten som hentet fra en tegnefilm, - bikkja spratt rett opp i luften, med beina rett ut, - forsvant sporenstreks opp på loftet og parkerte i buret, Kom ikke ned før et par timer seinere.... så det var tydeligvis ikke noe hun satte pris på .. men kanskje det var feil musikk.....
Huff så trist. Jeg trykket liker fordi jeg føler med deg. Vi mistet to hunder i storfamilien i sommer også. En Labrador og en Dansk Svensk gårdshund. Begge måtte gi tapt for kreft. Så trist så trist. Minnene lever videre i allefall.Min musikkelskende følgesvenn gjennom 13,5 år, Mirja, forlot oss i juni i år. Savnet er stort.
Har blitt for voksen til å starte med ny hund men har mange gode minner.
Vis vedlegget 347196
Aldeles nydelig. Kjerringa og svigermor driver oppdrett med denne rasen, og vi har jo selvsagt en selv. Fanatiske hunder som sprer mye glede.Min musikkelskende følgesvenn gjennom 13,5 år, Mirja, forlot oss i juni i år. Savnet er stort.
Vis vedlegget 347196
Dette er vår andre Wheatenterrier. Hadde en hannhund i 12 år før Mirja. Herlige familiekjære hunder.Aldeles nydelig. Kjerringa og svigermor driver oppdrett med denne rasen, og vi har jo selvsagt en selv. Fanatiske hunder som sprer mye glede.Min musikkelskende følgesvenn gjennom 13,5 år, Mirja, forlot oss i juni i år. Savnet er stort.
Vis vedlegget 347196
ikke det minste rart. Er jo ikke noe severdig i disse dager,,,,,,Synes det er pussig at bikkja sitter med ryggen til TVen.
Nei, hvorfor det? Den er jo ikke påSynes det er pussig at bikkja sitter med ryggen til TVen.
Tyggepinne? Så mer ut som Moppen sugde på en joint,Her er forøvrig Mickey. 1 år og fire mnd. Tyggepinne er lørdagsgodis
Vis vedlegget 347313 Vis vedlegget 347318
...og fortsatt er der.Vis vedlegget 313595
Vi hadde et vedtak på å være uten hund, et vedtak som har vist seg å være korrekt.
Hannah har vært hos oss flere ganger i kortere og lengre perioder. Denne gangen har hun vært på besøk i drøye 3 måneder. Matmor brakk beinet, og trengte hjelp med hundene sine.
Det er bare kona og meg hjemme nå, og vi har ikke tid til å tilby hunden det liv vi ønsker og den har krav på.
Hannah ble derfor hentet på tirsdag, en ettermiddag som ble akkurat så stusselig som jeg forventet.
En følelse som fortsatt er der.
Dette bilde har vært vist før i min tråd, men jeg synes det er så morsomt at jeg viser til de mer hundeinteresserte.
Smilla, (4mnd) når jeg spør henne om det er hun som har tatt frokosten min:
Vis vedlegget 348011