Hurra, jeg har fått Elfa-katalogen!

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Je, jeg vet at det meste ligger ute på elfa.se, men det er noe eget ved å sitte å bla i en katalog.  Plutselig kan man få ideer fra komponenter man ikke har tenkt på å søke etter.  ;)

Det er når man ser tykkelsen på dette verket, kombinert med de tynne arkene og den lille skriften man skjønner hvilket sinnsykt stort utvalg av greier Elfa rår over.

jane

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.06.2004
Antall liker
1.228
Sted
'
det er noe eget ved å sitte å bla i en katalog.  Plutselig kan man få ideer fra komponenter man ikke har tenkt på å søke etter.  ;)
Du sier noe der!
Det minner meg også om at den siste trykte utgaven jeg har er fra begynnelsen av 90-tallet, på tide å oppgradere med andre ord...

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Aner ikke. Jeg har ikke bestilt den en gang, men siden jeg faktisk har et organisasjonsnummer, så regnes jeg vel som bedriftskunde og får den automatisk.

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
16.785
Sted
Østfold
Det er når man ser tykkelsen på dette verket, kombinert med de tynne arkene og den lille skriften man skjønner hvilket sinnsykt stort utvalg av greier Elfa rår over.
Du er kanskje også klar over at det er bare toppen av isfjellet? De kan faktisk (skryter de av selv i hvertfall) tilby alt fra kundespesifiserte kabinetter til svært sjeldne komponenter for å dekke spesielle behov hos en enkelt kunde.

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
4.762
Torget vurderinger
1
Sakset fra Elfas hjemmeside:
Ved kjøp av duppeditter og dippedutter i butikken i Oslo, så hender det ofte at du bare fården om du ber om det. Jeg tror ikke jeg har betalt for de siste tre katalogene.

mvh
KJ

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
2.996
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Mottok den for et par dager siden.

Så en stor lastbil komme inn på tunet her.
Ned med lasterampen bak, og en kraftig plugg av en kar kom på døra mi med en aldri så liten bok.
Kvitterte elektronisk og greier.

Ressursbruk? ::)

Topp Bunn