Rett før nyttår var jeg i Moss og hilste på en trivelig kar ved navn Tommy. Han var så utrolig grei at han solgte meg sin Audio Aero Capitole for en overkommelig pris.
Handelen ble gjort på landgangen til Bastøferga og mange lurte åpenlyst på hva som var i denne digre pappesken. Etter en liten fergetur (med spørsmål fra noen store og mange små som lurte på...)og 2-3 timers kjøring var jeg igjen tilbake på godset på Hisøy.
Da jeg ikke har rør til MAE'en spiller jeg på "nødrasjon" - Jeff Rowland 102.
Herreli' som dette spiller! For en fantastisk fot! Jeg ble helt nyfrelst og har nesten ikke hatt tid til å jobbe de timene jeg skulle i mellomdagene. Har jo fått ny platesamling må vite...
Nyttårsforsett for 2009 må være å høre enda mer musikk!
Og kanskje lete opp en Capitole amp?
Handelen ble gjort på landgangen til Bastøferga og mange lurte åpenlyst på hva som var i denne digre pappesken. Etter en liten fergetur (med spørsmål fra noen store og mange små som lurte på...)og 2-3 timers kjøring var jeg igjen tilbake på godset på Hisøy.
Da jeg ikke har rør til MAE'en spiller jeg på "nødrasjon" - Jeff Rowland 102.
Herreli' som dette spiller! For en fantastisk fot! Jeg ble helt nyfrelst og har nesten ikke hatt tid til å jobbe de timene jeg skulle i mellomdagene. Har jo fått ny platesamling må vite...
Nyttårsforsett for 2009 må være å høre enda mer musikk!
Og kanskje lete opp en Capitole amp?