Sendte en mail når dere hadde messe for noen uker siden, ikke noe svar. Sendte to mail nå under black week og heller ikke noe svar. Syntes det er litt synd når stereofil oppfordrer til å ta kontakt men ikke svarer på mail...
Følger opp denne her. Har lenge vurdert å kjøpe et par Audeze MX4 men holdt ut for å se om det ble noe black friday tilbud. Kontaktet som nevnt Jens hos Stereofil og han svarte omsider etter etter et par forsøk under black week.
Prisen på Audeze MX4 har hele tiden ligget på 34990kr hos Stereofil men Jens skulle sjekke med importør om det var noe tilbud å gi. Jeg lente meg tilbake men hørte ikke noe mer fra Stereofil. Ser så at prisen neste tirsdag stiger med hele 5000kr og selv to purringer etter har jeg fortsatt ikke fått noe svar.
Har kjøpt mye hos Stereofil tidligere, inkludert dyre effekttrinn og Audeze klokker da jeg syntes de har hatt god kundeservice men dette syntes jeg var slett... Blir neppe handel der neste gang. Kan jo bare takke meg selv for at jeg bare kjøpte de med en gang.