|
Vel, hva anser du som den ultimate vintage DD-spiller, LMC?i det skiktet Fosse m fl opererer kan du bare glemme SL10 og de andre mikke mus spillerne du fabler om
mvh
Leif
Naturligvis...Melco
Så vidt jeg vet er den beltedrevet. Jeg spurte om hva du anser som den ultimate vintage DD-spiller. (DD står for "direktedrift")Melco
sry...kanskje Denon DP-100M eller Pioneer Exclusive P3aSå vidt jeg vet er den beltedrevet. Jeg spurte om hva du anser som den ultimate vintage DD-spiller. (DD står for "direktedrift")Melco![]()
BS jeg har "levd" med den nest største Melco i Sthlm i 3 år og det er slettes ingen hype...med Dennesen luftarm og Grado signature var det en killer kombo over alt annet på den tiden..hørt over Beveridge 2SWNaturligvis...Melco
Spilleren som ble produsert i et beskjedent antall, tilsvarende få har hørt og nå er blitt en hype som betales med en god neve dollars.
Det må jo bare være den beste vintagespilleren![]()
Gode valg! Ta med Onkyo PX-100 og Yamaha GT-2000 så er vel toppen på ultimat-pallen fylt opp.sry...kanskje Denon DP-100M eller Pioneer Exclusive P3aSå vidt jeg vet er den beltedrevet. Jeg spurte om hva du anser som den ultimate vintage DD-spiller. (DD står for "direktedrift")Melco![]()
mvh
Leif
Må bare selge V70'n førstKvifor skal ein på død&liv ha vintagiserte spelarar? Det finnest då moderne greier som burde utforskast: Vis vedlegget 369024
På DD er det vintage som gjelder. På reimdrift er det kanskje omvendt?Kvifor skal ein på død&liv ha vintagiserte spelarar? Det finnest då moderne greier som burde utforskast:
Eller så er det dobbeltomvendt.....har ikkje høyrt moderne DD så langt. Men den nye sl 1210 skal sjekkast. Eg vil også prøve ut den nye Luxmannen om høvet byr seg.På DD er det vintage som gjelder. På reimdrift er det kanskje omvendt?Kvifor skal ein på død&liv ha vintagiserte spelarar? Det finnest då moderne greier som burde utforskast:
Når det gjelder TOTL så kommer man ikke utenom Kenwood KP-1100/9010 og L-07DGode valg! Ta med Onkyo PX-100 og Yamaha GT-2000 så er vel toppen på ultimat-pallen fylt opp.sry...kanskje Denon DP-100M eller Pioneer Exclusive P3aSå vidt jeg vet er den beltedrevet. Jeg spurte om hva du anser som den ultimate vintage DD-spiller. (DD står for "direktedrift")Melco![]()
mvh
Leif
Spelaren kjenner eg ikkje, men eg har plata med Istvan.....
Fenomenale data på KP-1100 og L-07DNår det gjelder TOTL så kommer man ikke utenom Kenwood KP-1100/9010 og L-07D![]()