Det jeg sa er det Ecs Holdings fortalte meg. Med andre ord Abrahamsen.. Mulig man kunne gjøre enda mer utover oppgraderinga de solgte men det kjenner jeg ikke til.
Dette har du definitivt mer peiling på enn meg Rudi. Min er påført DMB på forsiden, men har en R i klistemerket på baksiden. Har derfor alltid lurt på om jeg kunne kalle den en R utgave. Heldigvis kunne den oppgraderes når de fikk kikket på innsiden av den i Lillestrøm. Forøvrig seks tusen vel anvendte penger
Forskjell i lydpreferanser er noe av det som gjør denne hobbyen spennende. Sammenlignet med endel andre amper er den oppgraderte ECen jaggu varm nok etter min smakDette har du definitivt mer peiling på enn meg Rudi. Min er påført DMB på forsiden, men har en R i klistemerket på baksiden. Har derfor alltid lurt på om jeg kunne kalle den en R utgave. Heldigvis kunne den oppgraderes når de fikk kikket på innsiden av den i Lillestrøm. Forøvrig seks tusen vel anvendte penger
Jomen da har du en av de første utgavene som jeg snakket om tidligere, akurat som min med prod nr 2, den ble også levert med DMB i fronten, jeg byttet frontplate på den senere til en som det stod R på i forbindelse med at jeg samtidig satte på rackhåndtakene fra en DMB......... hadde egentlig plan og gullforgylle disse for mer bling-bling ........ hadde på den tiden en sort Copland 288X som jeg hadde gullforgyllt alle knottene på, tenkte at det skulle stå i stil.
Men nå skal jeg banne litt i kjærka her........ jeg er en av de som faktisk IKKE synes KIT oppgraderingen medfører bedre lyd, snarere tvertimot, forsterkerne med KIT blir vesentlig strammere i lyden med fastere bass (om jeg får uttrykke det slik), men mister samtidig mye av den varme naturlige mellomtonen........ man skal huske på at det var den type lyd Electrocompaniet vant mange Awards med og IKKE den "oppgraderte" lyden med KIT modifiseringene. Jeg liker helt klart best lyden fra en u-moddet 250R, eller for den saks skyld sene AW180 produsert av gamle Electrocompaniet type 1997-2000 modeller, de låter meeeeeeget bra etter min smak. Som en behagelig rør forsterker, men med skikkelige krefter i tilegg......... men det er nå meg og min smak.
Alt er relativtligger en 250r på finn ( uten oppgitt alder) til 18K er ikke det utrolig billig?
Sentralen=ebay-50%hei trur den er verdt rundt 1000 kr ,virker sånn i forhold til ebay ihvertfall, ser ut som en god spiller den onkyo integraen men ser ut til at ikke onkyo har så mange modeller som holder seg bra i pris , synd for de har jo mye fint nettop fra denne tiden integraen kom osv
mvh
ivan
trakk faktisk av nesten 400 kr av en reel modell jeg så på ebaySentralen=ebay-50%hei trur den er verdt rundt 1000 kr ,virker sånn i forhold til ebay ihvertfall, ser ut som en god spiller den onkyo integraen men ser ut til at ikke onkyo har så mange modeller som holder seg bra i pris , synd for de har jo mye fint nettop fra denne tiden integraen kom osv
mvh
ivan
Rå, medium eller stekt;D?Ok. Skal vurdere å legge alt ut på torget til prisen av en god flaske vin og en biff.
Hva er fornuftig pris for ett pent brukt par Patos Symphonic 3, uten AMT-diskant ?
Mente du Rå, medium eller ødelagt?Rå, medium eller stekt;D?Ok. Skal vurdere å legge alt ut på torget til prisen av en god flaske vin og en biff.
Lot de gå, noe vemodig riktignok, for 3000,-Hva er fornuftig pris for ett pent brukt par Patos Symphonic 3, uten AMT-diskant ?
Ikke så lett å svare på den der. Siste utgave av Symphonic går jo som regel ganske billig, og de er milevis bedre enn de første.
Rundt 4500kr kanskje.
Og spørsmålet er??Vurderer å kvitte meg med noen platespillere, da de desverre får altfor lite fartstid hos meg. Blir stort sett stående og støve ned. Alle spillerene fungerer bra, med unntak av den hvite Dual 701 som har en del støy,men denne har blitt stående som delespiller i tilfelle behovet melder seg (er noen ræva loddede RCA-kabler som lager kødd) Men alle funksjoner funker som det skal uten om, sikkert noen som kan ordne dette.
Ellers har nok alle sikkert godt av en smørerunde for den ivrige. Blir ikke å sende disse spillere, så få se om det blir noen napp lokalt.
Hei, på bakgrunn av veldig mange
"hva er de verdt"?
Hva kan jeg få får dette?
Vurderer å selge og lurer på prisantydning..
etc.
Så startes denne tråden der slike ting legges inn.
Vi ønsker ikke rene kjøp og salg annonser på selve forumet, ei heller "skjulte" annonser etc.
Denne type tråder vil vi fra nå av ha her.
Enig; moderator er tydeligvis i det pirkete hjørnet i kveld, særlig sett i forhold til hva som ofte får passere ellers.Trodde det var selvsagt ut i fra trådens tittel, men kan selvsagt skrive det.
Hva tror dere er greie verdier på disse spillerene ?