Den prisen ser ikke ille ut.
Ja, da var det kanskje ikke så ille.Den prisen ser ikke ille ut.
Samme type på ebay: Tannoy Eyris DC3 Floorstanding Speakers; Pair | eBay
Kosmetisk 7/10 og en skadet tweeter i følge selger, pris NOK 9,466.89 + mva.
På denne typen produkter, tror jeg det enkleste er å søke dem opp på hifishark.com og se på historiske priser i Norge. Den henter priser fra Finn.no og HFS.Vis vedlegget 456925
Rydder på roterommet, ting jeg tenker å selge.
Er usikker på hva jeg kan forvente, noen som kan hjelpe meg
med noen priser?
Fra topp: Rotel RCD-855 CD
Sony CDP-295 CD
Sansui CDD 201V CD
Sansui WLD+ 201LX Wifi/Internett/DAB+/FM Tuner
Densen B-400 CD
Har også en Electrocompaniet EC-1 PRE som ikke er avbildet.
Takk for tips J.På denne typen produkter, tror jeg det enkleste er å søke dem opp på hifishark.com og se på historiske priser i Norge. Den henter priser fra Finn.no og HFS.Vis vedlegget 456925
Rydder på roterommet, ting jeg tenker å selge.
Er usikker på hva jeg kan forvente, noen som kan hjelpe meg
med noen priser?
Fra topp: Rotel RCD-855 CD
Sony CDP-295 CD
Sansui CDD 201V CD
Sansui WLD+ 201LX Wifi/Internett/DAB+/FM Tuner
Densen B-400 CD
Har også en Electrocompaniet EC-1 PRE som ikke er avbildet.
Ett søketriks på Google er å sette inn hvor den skal søke. Feks:
«Densen B-400 site:Finn.no»
Den vil da finne utgåtte annonser som ikke dukker opp i vanlige søk.
Litt usikker, har aldri hverken hørt eller prøvd dette, men mellom 10-15.000 kroner for alt? 10.000 burde være billig, mens 15.000 er rundt halv pris for alt? Problemet er vel at de alle fleste ikke helt vet hva dette er. Veldig usikker på dette, si i fra når du får solgt det. Morsomt å høre hvor mye du fikk.Hei folkens, er det noen som har greie på verdisetting av et PA-anlegg?
Komplett BOSE PA-anlegg - 8 stk Panaray 802-III topp/fulltone + 4 stk MB4- modulær subbass. Selges inkl. 4 stk BOSE Model 1800v forsterkere (2x600w) samt BOSE panaray prosessor. 2 nyere flightcase og speakon kabler følger med.
Følger også med en ekstra 802-III høyttaler.
Panaray 802-toppene er værbestandige og kan brukes utendørs. De spiller fint også uten bruk av sub, og er også egnet til fast montering på f.eks nattklubb.
Anlegget er fra rundt 2001-2003
Jeg overtok anlegget i en byttehandel med en bandkompis for mange år siden. Anlegget har vært i ukentlig bruk, alltid tørt lagret i øvingslokale med normal romtemperatur.
Hva kan jeg forvente å få for dette?