tveraa
Medlem
Takk for svar ;D
Sist redigert:
Hva er gangbar pris på en Kora Eclipse rør-pre? Med begge fjernkontroller...������������. Og, Usher 8871, med Usher 616 be senter? Skal flytte furtekroken, til mindre rom, så Usher må vike plass... Prisanslag mottas med takk!
y
Heisann, her om dagen fikk jeg tak i et par Counterpoint solid 1 emd monoblokker med counterpiont forforsterker. Har lett på nettet men der var det lite jeg ble klok på. Så lurer på om noen har vært borti dette merket før og hvor mye dette kan være verdt? Vis vedlegget 325720 Vis vedlegget 325721
De går for mellom 750 og 1500, avhengig av tilstand. En god forsterker.Hei. Er ny i dette, men har et spørsmål. I min ungdom var jeg veldig lydinteressert, så jeg kjøpte meg en NAD3020 (ca. 1983). En med bl.a. DIN kontakt og RIAA forsterker. Bruker den ikke nå og interessen har kjølnet med årene. Så er spørsmålet, hva er den verd? Veit ikke om jeg vil kvitte meg med min kjære NAD - men om prisen er der kan dette vurderes på ny.
Nei, si det. Siden ingen svarer vil jeg driste meg til å si at hvis jeg skulle kjøpt den ville jeg vært fornøyd med 13.500.Hva er en 6mnd+ JL audio Fathom F112 verdt?
JL Audio Fathom F112 - Subwoofer - Finn lavest pris, test og informasjon
Used JL audio Fathom F112 for Sale | Hifi Shark, Second Hand Hifi Insight
jeg solgte en meget pen for kr800,- nylig. Solgt med en gangDe går for mellom 750 og 1500, avhengig av tilstand. En god forsterker.Hei. Er ny i dette, men har et spørsmål. I min ungdom var jeg veldig lydinteressert, så jeg kjøpte meg en NAD3020 (ca. 1983). En med bl.a. DIN kontakt og RIAA forsterker. Bruker den ikke nå og interessen har kjølnet med årene. Så er spørsmålet, hva er den verd? Veit ikke om jeg vil kvitte meg med min kjære NAD - men om prisen er der kan dette vurderes på ny.
Kjøpte en nyoverhalt, for 1500.
Hei, takk for svar. Mener å huske de lå annonsert til 8000 kroner når jeg kjøpte de, da annonserer jeg de for 8000 kroner også. Låter bra til prisen og størrelsen uansett, skal for så vidt selge en Harman Kardon HK3490 også, hvilken verdi ligger den på? 1500-2000,-?Nok av mennesker på Finn som mener at nypris minus en symbolsk tusing er en god pris. De varene blir somregel liggende en stund også.
Det avhenger av hva som er viktigst - bruke lang tid, men kanskje få en tusing eller to ekstra, eller å bli kvitt høyttalerne raskt. Mentor 5 er en ganske artig høyttaler, og bør være forholdsvis lettsolgt til rundt 6-8 000 kroner.
Under kr 7000,- er mer riktig pris.Er det noen som har solgt Nad M51 i det siste? Ser at det ligger to stk ute for 10k på finn for øyeblikket, men får man så mye for dem?
Ble tilbudt Nad m51 for 4500,- nylig, men lager heller noe selv.Under kr 7000,- er mer riktig pris.Er det noen som har solgt Nad M51 i det siste? Ser at det ligger to stk ute for 10k på finn for øyeblikket, men får man så mye for dem?
Jeg solgte for litt siden min Accuphase E-205 for 3.000,-Hei,
Litt usikker på retningslinjene i forhold til slikt, men jeg lurer altså på ca-pris jeg kan forvente for min Accuphase E-206 som jeg vurderer å legge ut for salg. Den fungerer 100% og er kosmetisk 90-95%.
Noen som har noen pekepinn på hvor i leia en slik ligger i pris?
Jeg har også et par JBL L112 som jeg vurderer å selge. Disse er 95% strøkne, med hele fronttrekk og originale esker til. Skumkant på basselementene tipp-topp.
Vanskelig å vite hvor man skal legge seg med slikt utstyr.
Dette er ikke ment som en salgsannonse, kun med tanke på info angående pris. Håper dette er i orden.
Mvh
Kristian
Takk. E-206 er på 2x100W i 8 ohm mot E-205 på 2x80W. Den veier et par kg mer og er vel arvtakeren etter E-205, altså noe nyere.Jeg solgte for litt siden min Accuphase E-205 for 3.000,-Hei,
Litt usikker på retningslinjene i forhold til slikt, men jeg lurer altså på ca-pris jeg kan forvente for min Accuphase E-206 som jeg vurderer å legge ut for salg. Den fungerer 100% og er kosmetisk 90-95%.
Noen som har noen pekepinn på hvor i leia en slik ligger i pris?
Jeg har også et par JBL L112 som jeg vurderer å selge. Disse er 95% strøkne, med hele fronttrekk og originale esker til. Skumkant på basselementene tipp-topp.
Vanskelig å vite hvor man skal legge seg med slikt utstyr.
Dette er ikke ment som en salgsannonse, kun med tanke på info angående pris. Håper dette er i orden.
Mvh
Kristian
jorwed
Bruktprisen på NAD S200 var i 2008 ca kr 8000,- så i dag ville jeg aldri betalt så mye for den. Forforsterkeren, NAD S100 Silverline, blir nå forsøkt solgt for kr 1500,-Noen som vet hvor mye en-eiers, pent brukt NAD S200 burde koste? Ligger en på bruken til 6500, men tatt i betraktning at den ikke har vært i produksjon de siste ti årene så synes jeg det høres litt mye ut. Hvor burde prisen ligge?