baluba
Æresmedlem
- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.156
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
VSS4 kom i tredje kvartal i 2010, så de er ikke så gamle.
dro til litt med årene, beskrivelsen er endret nåVSS4 kom i tredje kvartal i 2010, så de er ikke så gamle.
Maks 1500,- i original eske og kvittering. Uten eske 1000-1200,-Hva tenker dere en squeezebox touch i nydelig stand i original emballasje er verdt? Prisene på finn varierer med 1500 kr..
Halv pris av nypris er vel omtrent maks du kan forlange ved bruktsalg, med mindre det er veldig lite brukt - da kan du kanskje hente mere. Dette er stort sett ting som er utgått, og da må du se på hva nye, tilsvarende greier koster.Hva kan 3stk oAudio bash 500w være verdt?
Har 3 slike plateamp'er liggende, ble innkjøpt i 2011. De er på 500w i 4ohm, har delefilter, subsonisk filter og parametrisk EQ. 2 er brukt til å spille 2 filmer, 1 er kun testet og aldri brukt.
Disse var veldig populære blandt DIY-folket for noen år siden, men nå er oAudio lagt ned og det er ikke mulig å få kjøpt disse forsterkerne lenger, som jeg forstår.
Jeg har også et hel ubrukt Dynabel PA1880 og 2stk brukte svs 12.2 elementer liggende.
Det der tror jeg er ett aktivt delefilter.Først og fremst, HVA er dette og til hvilken bruk?
Dernest verdi. Aner ikke alder.
Vis vedlegget 413147
Vis vedlegget 413148
Jeg kjøper gjerne samlingen, hvis musikken er noe jeg liker da
Treshold Stasis 300 (Usikker, men ett sted mellom 11 og 13k)
Hegel H200 Mellom8-9k (Litt mer (1k) om det er anniversary utgaven)Har innsett at jeg nesten aldri bruker stereoanlegget i TV-stua til musikk. Skal jeg høre musikk setter jeg meg heller på kontoret med mine HD800-hodetelefoner. Vurderer derfor om jeg skal selge stereoforsterker og DAC for så å kjøpe surround-utstyr for pengene.
Hvor mye kan jeg få for dette:
Hegel H200, sølv, jeg er vel tredje eier på denne. Fungerer godt bortsett fra at av/på-knappen noen ganger er litt tung.
Hegel HD20, sort, jeg er eneste eier.
Emballasje og kvittering medfølger.
Det var omtrent det jeg tenkte. Takk skal du ha.Treshold Stasis 300 (Usikker, men ett sted mellom 11 og 13k)
Martin Logan CLS (mkI) (8-10k) Ligger ett par på finn.no som er lokalisert nær Oslo til 9.500,- Har stått en stund. Står utstyret usentralt tipper jeg 7-8k