Rega: 1.500,-Hei
En bekjent har litt ymse hifi for salg.
Helt original Rega Planar 3 m/Grado Red pu. Den er fra ca 85. En eiger, original embalage ++
Cambridge Audio Dacmagic + i sort. Ingen embalage.
Tannoy V4i i sort. Strøkne. Ingen embalage.
Hva er det verdt?
Kanskje litt optimistisk på høyttaler, men Rega tror jeg lett selger for 1.500,-Hm, en liten anelse høy pris på ht og spiller ift mine tanker. Får prøve å annonsere.
Min bror tok Rega mkll anno tidlig 80tall til service, og gamle karen på service var helt i hundre over den. Vintage har alltid én sentimental verdi!Kanskje litt optimistisk på høyttaler, men Rega tror jeg lett selger for 1.500,-
Disse gamle Rega greiene har en fanskare.
Er jo litt vanskelig å si da dem varierer mye. Ligger ett par på finn til 15k f.eks.Hva tror dere ett par strøkene Klipsch RF-7 mk2 er verdt ?
Er bare å sette Norge som land så ser man kun solgte i Norge.nå er hifi priser i norge og store utlandet ikke helt å sammenligne... ting går dyrere utenfor norges grenser er mitt intrykk
En grei pekepinn på hifishark.Pioneer CT-F1000 i grei kosmetisk stand, men trenger nok nye reimer.
Pioneer CT-F7171 i grei stand?
Hei er den solgt. På jakt etter en av de siste med eskeJeg har en 100 pst. strøken Electrocompaniet ECI-1 fra 1999 (en av de sist produserte). Versjonen med påkostede WBT-kontakter. Ingen skraping fra potmeter eller andre unoter. Heller ingen riper mv. Har originalemballasje og manualer mv. Kjøpt ny av meg, og nesten ikke brukt de siste 15 årene.
Ser at noen forlanger svært mye for ECI-1. Hva mener dere er en realistisk pris?
Disse hva?Hei, -
er det noen som kan hjelpe meg å anslå bruktpris på disse?
Kjøpt som byggesett med ferdige kabinetter, står på stativer. (Fantastisk klar og god lyd!)
Du får tak i ny lasermekanisme på Ebay for under 10 USD. Sanyo SF-P101N . Sett inn ny så kan du bruke den noen år til. Salgsverdien med defekt drev er nær NOK 0.-. En så gammel Wolfson DAC har liten verdi.Har en Cambridge Azur CD spiller, 740c, denne typen, i sølv, ser ut som ny, med fjernkontroll, https://www.techradar.com/reviews/a...d-recorders/cambridge-audio-740c-94956/review.
Skuffen har stoppet og virker ikke lenger, virker som den henger/slurer, men spilleren har digital inn, så kan jo brukes som DAC. Så, hva kan denne være verdt?
Kan det være enkelt å fikse skuffen, eller kanskje denne har et bedre neste liv som ren DAC?
Takk! Er det komplisert å bytte denne mekanismen?Du får tak i ny lasermekanisme på Ebay for under 10 USD. Sanyo SF-P101N . Sett inn ny så kan du bruke den noen år til. Salgsverdien med defekt drev er nær NOK 0.-. En så gammel Wolfson DAC har liten verdi.
Takk! Er det komplisert å bytte denne mekanismen?
Men, er den sikkert at det er denne som er årsak til at skuffen ikke vil åpne seg? Jeg ville tenkt det er noe mekanisk et eller annet sted...
Takker, tips om hvordan jeg får tak i denne, og har du noe navn på den - regner med at det er mulig å skifte selv?Det er ei gummireim som er slakk. Vanlig feil....