Vil bare nevne at disse høyttalerne er aktive, så det var nok ingen EC-blokker som drev deBrasse skrev:
Dynaudio Air 25. Disse hadde nok muligens tatt førsteplassen. Drevet av Electrocompaniet-blokker i et "high-end rom". Synd volumet var for lavt og lytten for kort.
Det sitter 4x300w i hekken på de disse, og har DAC og preamp innebygget.Brasse skrev:Vel, enten fikk de signalet fra EC blokkene, eller så var det ikke Air25, men en tilsvarende versjon. EC blokker på Dynaudio lik Air 25 var det jeg hørte . ihvertfall
hmmmm......EHED skrev:Det sitter 4x300w i hekken på de disse, og har DAC og preamp innebygget.Brasse skrev:Vel, enten fikk de signalet fra EC blokkene, eller så var det ikke Air25, men en tilsvarende versjon. EC blokker på Dynaudio lik Air 25 var det jeg hørte . ihvertfall
Det er ingen andre høyttalere som ligner på disse, med 2 basser i bunn.
Sier ikke dette for å være uenig med deg. Det er det helt motsatte (men det kan jeg kanskje ikke si her).
disse ligner littKOL69 skrev:hmmmm......EHED skrev:Det sitter 4x300w i hekken på de disse, og har DAC og preamp innebygget.Brasse skrev:Vel, enten fikk de signalet fra EC blokkene, eller så var det ikke Air25, men en tilsvarende versjon. EC blokker på Dynaudio lik Air 25 var det jeg hørte . ihvertfall
Sier ikke dette for å være uenig med deg. Det er det helt motsatte (men det kan jeg kanskje ikke si her).
Har ikke ATC noe som ligner på disse? Mener de også kan leveres både aktive og passive.
MVH
KOL69
Ja, helt klart noen som likner, men det var vel snakk om Dynaudio høyttalere her?65finger skrev:disse ligner littKOL69 skrev:hmmmm......EHED skrev:Det sitter 4x300w i hekken på de disse, og har DAC og preamp innebygget.Brasse skrev:Vel, enten fikk de signalet fra EC blokkene, eller så var det ikke Air25, men en tilsvarende versjon. EC blokker på Dynaudio lik Air 25 var det jeg hørte . ihvertfall
Har ikke ATC noe som ligner på disse? Mener de også kan leveres både aktive og passive.
MVH
KOL69
De står hos meg nå - 3 AIR 25 i front og 2 AIR 20 bakpetal skrev:Det var et par av disse Dynaudio høyttalerne til salgs på finn.no for noen måneder siden. Sjelden vare i Norge. Jeg hadde ikke penger der og da, ellers hadde jeg nok tatt de.
jøyje meg!! Huset ditt er blitt for liteRoald skrev:Disse
Men jeg er selvsagt innhabil, det er mange gode der ute men ikke alltid de får optimale arbeidsforhold, så egentlig er det ikke rettferdig å kåre noen vinner
Roald skrev:Disse
Men jeg er selvsagt innhabil, det er mange gode der ute men ikke alltid de får optimale arbeidsforhold, så egentlig er det ikke rettferdig å kåre noen vinner
;D ;D ;D ;DLMC skrev:det var en 85cm lang Fransk Vedder som veide 11kg og var tam som en hund!
bestekameraten var en Afgansk mynde!
og den svelget unna 220VAC med storr appetitt....rene dopet!
NONSTOP var også en vinner ;D
mvh
Leif