niels
Hi-Fi freak
Nei, tror ikke det, har sett disse i en beskrivelse for mange år siden men dere kan ikke forlange jeg skal huske så langt tilbake i tid, sliter allerede med hva der skjedde i siste uke jo....
ropte på ham i går!Har du noen tips @Kjell_Kranzberg ?
Enig med deg i det...Ser ut som Kef b-110 mid/bass ?
KEF 110bSer ut som Kef b-110 mid/bass ?
Se det. Tusen takk. Er disse å oppdrive i dag?SP1003 er ganske riktig en Kef B110.
Johan-Kr
Falcon Acoustics leverer nyproduserte kopier, men de er ikke spesielt billige - £112 pr stykk, og selges i matchet par.Se det. Tusen takk. Er disse å oppdrive i dag?
Nei, ikke foreløpig, men om disse er fra da ABBA vant ESC med Waterloo, så er det jo greit å vite om det finnes noe som kan erstatte disse. De låter forøvrig meget bra på en 40W forsterker. Diskanten er litt tilbaketrukket, men det er masser av bass og den er dessuten dypDe elementene fra Falcon er bra, men litt kostbare. Men trenger du nye elementer?
Er diskantene i orden? Som sagt allerede av niels, så ser de litt kjent ut.Nei, ikke foreløpig, menn om disse er fra da ABBA vant ESC med Waterloo, så er det jo greit å vite om det finnes noe som kan erstatte disse. De låter forøvrig meget bra på en 40W forsterker. Diskanten er litt tilbaketrukket, men det er masser av bass og den er dessuten dyp
Ja, alle elementene virker. Det ser ut som om basselementene er coated/lakkert. Jo mer jeg hører på dem, jo mer imponert blir jegEr diskantene i orden? Som sagt allerede av niels, så ser de litt kjent ut.
Ellers ser de utrolig bra ut. Ikke noe som tyder på at oppheng er slitent
De ligner veldig ja. Samme stempel ogsåDiskantene ligner på Peerless MT225, med avkuttede hjørner.... brukte slike i en annen tid...(1973)
Kanskje prøve å få tak i en slik for å sjekke om de er som de skal?De ligner veldig ja. Samme stempel også Vis vedlegget 793695
Da passer jo disse perfekt i TesalongenBegynner å få på følelsen at jeg har sett disse på vegg på Hotell/kjøpesenter/kaffe da jeg var ung
Bostedt super bend ?Ingen som har sett slike før?