room
Hi-Fi freak
Hvorfor dele når man kan gi bort alt!!
Kommer mye an på nesten det da ! ;DStereofix skrev:Du skal ikke begjære din nestes hulrom....
Mange("tøffinger") bruker mye energi på å vedlikeholde et hardt skall, for å skjule at det ligger lite under.larry skrev:It's nice to be important, but it's more important to be nice
A good quote, that is.Guybrush skrev:Do, or do not. There is no try.
Jedi Master Yoda
Den var ny, for alle som har jobbet i butikk, skal jeg si deg ;Dbaluba skrev:Øynene er det første stedet man blir blind, pleide min mor å si når vi ikke fant noe. 8)
Eller som en gammel dame sa til meg ved et trikkestopp på Grünerløkka; Det er to ting du ikke skal løpe etter, unge mann. Det ene er trikken, det andre er piker. Det kommer alltid en ny. ;DRoberten skrev:Heller verdig forsinket enn andpusten tidsnok.
Spesielt de som sitter i kassen og selger tobakkvarer.ØivindJ skrev:Den var ny, for alle som har jobbet i butikk, skal jeg si deg ;Dbaluba skrev:Øynene er det første stedet man blir blind, pleide min mor å si når vi ikke fant noe. 8)
Hvorfor utsette til i morgen det man kan utsette til i overmorgen?Guit skrev:Hvorfor gjøre det idag, hvis du kan utsette det til i morgen.... mvh Guit
Hehe, ja. Virkeligheten kommer for fullt for å vise deg(for å si det pent) hva du må kunne/vite, for å nå dine nye mållarkrla skrev:"Erfaring er noe man får, når man skulle ha hatt det"