Aja rokker! Du må bare ikke la deg blende av glattheten, den er ikke så glatt som du skulle tro!
Men mitt mest skuffende platekjøp var vel ELO's TIME(tror jeg det var), var i Roma og skulle handle mine første vinylskiver selv, og der stod det "21st century man", og jeg trodde at det var en cover av "21st century schitzoid man" med King Crimson, jeg hadde bare ikke klart å se at det manglet et ord...
Det hører med til historien at jeg og klarte å dra med meg "Earthbound" med "king Crismond"(som det var stavet på coveret ;P) på samme raid, ikke en helt kanon sak det heller, men iallefall ikke like skuffende som den ELO skiva!
I ettertid har jeg hørt på ELO skiva, og den er faktisk ikke så dum, men jeg var syyykt syyykt skuffa da jeg satte den på
Fikk og med meg en Italiensk "Selling England by the Pound" gatefold med bilde på baksiden, som jeg her om dagen så at stod i 70 pund, jaja, det endte god iallefall! Denne skiva er magisk, tror nok det er kort tid til den dukker opp på prog kjeller ;o)