Man gÄr jo heller ikke pÄ en konsert med artist eller gruppe som som du ikke favoriserer
SÄnn er det for meg med hjemme musikken og ,, jeg gidder ikke ha uintresante artister eller dÄrlig lyd
Derfor har jeg og selektert nÄ gjennom mange Är en mindre plate samling /cd samling som jeg elsker kjenner , Enten det er ett veldig bra til vanvittig bra lyd " opptak og da nÄr artisten og i tillegg topper det enten det er instrumentalt , vokalt eller begge ,
da er jeg fornĂžyd .
Noen kjente innspilling studio leverer/ leverte jo veldig bra lyd ,,, nevner bare en her nylig som imponerte meg ,,Kongs haug
studio.
PĂ„ utstyr siden selv har jeg like ledes gjennom Ă„rrekke jo og selektert og sortert utstyr jeg selv synes gjĂžr en god jobb med gjengi reprodusert lyd .
Dermed ikke sagt at det er perfekt , men at jeg kan glede meg av Ä sette pÄ feks sist ; vanilla Ice statisfaction live og bÄnnen" hvis jeg vil , det samme vÊre for ett lite ensemble live eller studio eller noe klassisk
Ă
vĂŠre en helfrelst Hi fier dels og diyer " innebĂŠrer for meg og Ă„ sette meg inn i teknikker topologier vĂŠre orientert i en viss grad . Nye dacer /chipper gjerne nos /filterless og the new generation linear power amps er sĂŠrdeles intresant IMO
Det samme som at jeg og sjekker favoritt stykket / musikken min ,,,, hvem har spillt inn , hvilken teknikk
Ps jeg var der da CD hette ; AAD til ADD til DDD,,, Til tross for at CD spilleren og dacen er kommet en god del lengre siden da , finner jeg fantastisk relief " Ă„ spille LP ,,,, ingen ting digitalt ,,, er det ikke rart : )