Audiophile-Arve
Æresmedlem
No er det litt flytande kriteriar vi går etter, men eg vil trdkke fram Forsman høgtalarar. Spennande konsept som sikkert kan utviklast vidare.
Geir har laget en del fine, og gode høytalere, Audio Insight F1 er en av mine favoritterDe flotteste Geir har laget var manger systemet med tilhørende subber i granitt. Finner ikke noe bilder på nett.
de var vakre, men har et innspill og det er at skruene burde være forsenkede så hadde det sett helt perfekt utForforsterker(rør) med ekstern strømforsyning og monoblokker(rør) laget av min kjære bror Vidar til meg.
Vis vedlegget 1022997 Vis vedlegget 1022998
det er det delte meninger omde var vakre, men har et innspill og det er at skruene burde være forsenkede så hadde det sett helt perfekt ut
Det er det sikkert, men når jeg ser hele, rette skruehoder, tenker jeg automatisk at det bare er tynnplate, det er det ikke her. Litt synd. Men bevares, det er lekkert det som er gjort. Imponerende.det er det delte meninger om
Ja det er virkelig flott Har hatt noen komponenter fra 3000 serienMener fortsatt dette kanskje er Norges mest vellykkede industridesign, Tandberg 3000 serien…
Vis vedlegget 1023152