Er det bare meg eller får andre også lyst til å helle noe nedi den tuten?Vis vedlegget 374896
Denne er fantastisk med hodetelefoner, melodien "Svalbard" får virkelig testet lydbildet..!
Savner Terry Bozzio der...JAZZrOCK.HEFTIGETROMMER. Album og artister: Crash Course, Steve Smith, Scott Henderson, Victor Wooten markert
Kall meg gjerne sær men jeg kjøper fortsatt cd'er. Men da originale utgivelser fra 80-90 tallet. Disse masterne er sjelden vare i streaming tjenester jeg har prøvd. PS! Vær obs, slike plater har dynamikk! Skumle greier..Vanskelig å skulle finne sangene som blir lagt ut her uten wimp. Og nei, for de fleste er det slett ikke cd som gjelder. Jeg kan gå med på vinyl og synes det er helt topp. Men cd som format er snart dødt. Homogreier eller ikke er streaming i lossless kommet for å bli. Og hvorfor skulle jeg grave frem cder når jeg spiller i like god lydkvalitet med wimp. Der har jeg nesten to millioner titler tilgjengelig. Du får dem hvertfall billig. Blir jo skutt etter med cder på finn og bruktsjappene vil ikke ta i mot lenger.
Vis vedlegget 311977